پیگیری بارسلونا برای وضعیت دو هافبک از لیگ برتر انگلیس

پیگیری بارسلونا برای وضعیت دو هافبک از لیگ برتر انگلیس

طبق قوانین سود و پایداری، اگر باشگاهی در طول سه سال بیش از 105 میلیون پوند ضرر کند، مرتکب تخلف می‌شود. این قانون برای باشگاه‌هایی که در این مدت سقوط کرده‌اند، کمی متفاوت است.

به گزارش 9صبح،قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر انگلیس، شاید به بارسلونا هم کمک کند. سی‌ام ژوئن آخرین مهلت ارائه حساب‌های مالی برای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس است.طبق قوانین سود و پایداری، اگر باشگاهی در طول سه سال بیش از 105 میلیون پوند ضرر کند، مرتکب تخلف می‌شود. این قانون برای باشگاه‌هایی که در این مدت سقوط کرده‌اند، کمی متفاوت است.

به گزارش موندو دپورتیوو، اورتون و نیوکاسل از باشگاه هایی هستند که به خاطر این قانون، احتمالا مجبور به فروش بازیکن خواهند شد. هر دو تیم بازیکنانی دارند که در لیست بارسلونا حضور دارند. آمادو اونانا از اورتون و برونو گیمارش از نیوکاسل، دیگر مهره های غیرقابل فروشی برای تیم هایشان نیستند.

 با توجه به اینکه اورتون و نیوکاسل مجبور به فروش هستند، بارسلونا دیگر جذب این دو بازیکن را به شکل عملیات غیرممکن نمی بیند. البته خود بارسا هم برای خرید بازیکن، باید اول فروش داشته باشد. ظاهرا قیمت اونانا کمتر از 60 میلیون یورو نخواهد بود و گیمارش هم بند فسخی دارد که برای تیم های غیر انگلیسی، 80 میلیون یورو است. بارسا امیدوار است با نزدیک شدن به ددلاین، قیمت آنها پایین تر هم بیاید.

منبع:طرفداری

 

    نظر شما