وضعیت تمدید قرارداد اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس در چه وضع است؟

وضعیت تمدید قرارداد اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس در چه وضع است؟

اوسمار ویرا فعلا پاسخی به مدیران باشگاه پرسپولیس نداده است.

به گزارش 9صبح،هواداران پرسپولیس امیدوار هستند قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس هرچه زودتر تمدید شود.اوسمار ویرا فعلا پاسخی به مدیران باشگاه پرسپولیس نداده است.

با پایان فصل و قهرمانی که اوسمار ویرا برای پرسپولیس به ارمغان آورد، مدیران پرسپولیس پروسه تمدید قرارداد با او را شروع کردند و امیدوار هستند قرارداد مرد برزیلی به زودی تمدید شود.

البته پروسه تمدید قرارداد با اوسمار ویرا چند هفته پیش از پایان فصل شروع شده بود ولی این مربی برزیلی به مدیران پرسپولیس اعلام کرده بود برای آنکه تمرکزش از دست نرود، تا پایان فصل صبر کنند و بعد مذاکرات شکل بگیرد. حالا هم همانطور که در جریان هستید تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس به دلیل شرایط همسرش که به گفته خودش حال خوشی ندارد، کمی پیچیده شده است.

البته برخی دیگر مدعی هستند اوسمار ویرا منتظر است تا شاید پیشنهادهای بهتری دریافت و ادامه دوران سرمربیگری خود را در تیم دیگری سپری کند.

حالا پیگیری های رسانه طرفداری نشان می دهد بحث تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس همچنان نامشخص است. ویرا قرار بوده تا شب گذشته جواب نهایی خود را به مدیران پرسپولیس بدهد که فعلا پاسخی نداده و مدیران پرسپولیس هم در تماس دوباره با اوسمار ویرا ناکام بودند.

همین موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده ولی مدیران پرسپولیس در صورت جدایی اوسمار ویرا قصد دارد خیلی سریع مذاکره با دیگر گزینه ها را پیش ببرد تا در فصل نقل و انتقالات با مشکلی روبرو نشود.

منبع:طرفداری

    نظر شما