شاگرد قبلی،نخستین خرید مورینیو برای فنرباغچه

شاگرد قبلی،نخستین خرید مورینیو برای فنرباغچه

مورینیو با انتقال هویبرگ، هم به او فرصت فرار از نیمکت تاتنهام را می‌دهد و هم هافبک کلیدی مد نظر خود را برای متحول کردن تیم جدیدش پیدا می‌کند.

به گزارش 9صبح،ژوزه مورینیو که به تازگی هدایت فنرباغچه را برعهده گرفته است، پی‌یر-امیل هویبرگ، هافبک تاتنهام را به عنوان اولین خریدش در این باشگاه در نظر گرفته است.مورینیو با انتقال هویبرگ، هم به او فرصت فرار از نیمکت تاتنهام را می‌دهد و هم هافبک کلیدی مد نظر خود را برای متحول کردن تیم جدیدش پیدا می‌کند. طبق گزارش صباح، سرمربی پرتغالی فنرباغچه هافبک سابق خود را مهره کلیدی برای بازسازی تیم می‌داند. با اضافه شدن هویبرگ در کنار فِرِد، مورینیو می‌تواند زوجی از بازیکنان سابق لیگ برتر که سابقه کار با او را دارند را در خط میانی به کار گیرد.

هویبرگ در دوران حضور مورینیو در تاتنهام به رهبر و مهره ثابت خط میانی تبدیل شده بود. اما با جدایی مورینیو، به تدریج از ترکیب اصلی دور شد و زیر نظر سرمربی جدید، آنگه پوستکوگلو، به بازیکنی کم‌اهمیت در شمال لندن تبدیل شد. پوستکوگلو بازیکنانی مثل پاپه سار، یوسف بیسوما و الیور اسکیپ را به هویبرگ ترجیح می‌دهد.

مورینیو ماموریت بازگرداندن فنرباغچه به صدر جدول سوپرلیگ ترکیه را بر عهده دارد، اما رقبای این تیم نیز سرمربیان جدیدی را به خدمت گرفته‌اند. بشیکتاش پیش از شروع فصل جدید، جیووانی فان برونکهورست، ستاره سابق بارسلونا، را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. در همین حال، اوکان بوروک همچنان سرمربی تیم قهرمان سوپرلیگ، گالاتاسرای، باقی خواهد ماند.

فنرباغچه و تاتنهام برای انتقال این هافبک باتجربه دانمارکی به استانبول وارد مذاکره خواهند شد. مورینیو می‌خواهد جان تازه‌ای به تیمی ببخشد که فصل گذشته با 99 امتیاز، از کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ بازماند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما