۴ ضربه وحشتناک به برانکو در آستانه بازی حساس

4 ضربه وحشتناک به برانکو در آستانه بازی حساس

تیم چین در حالی به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت که این بازی در مسیر تعیین دومین تیم صعودکننده از این گروه، نقشی حیاتی ایفا خواهد کرد.

به گزارش 9صبح،تیم برانکو ایوانکوویچ احتمالا با چهار غایب به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت.تیم چین در حالی به مصاف کره‌جنوبی خواهد رفت که این بازی در مسیر تعیین دومین تیم صعودکننده از این گروه، نقشی حیاتی ایفا خواهد کرد.چرا که همزمان با این بازی، تایلند مقابل سنگاپور بازی خواهد کرد و در صورت برد در این دیدار با چین هم امتیاز خواهد شد.

اما آنطور که روزنامه بیجینگ دیلی خبر داده، دیدار با تایلند نه تنها یک تساوی تلخ و ماندن در برزخ مرحله دوم مقدماتی جام جهانی را در خود داشته بلکه چهار مصدوم نیز روی دست برانکو ایوانکوویچ گذاشته است.

وانگ دالی دروازه بان اصلی تیم چین یکی از بازیکنان مصدوم است. اگر او بازی مقابل تیم کره جنوبی را از دست بدهد، بدون شک ضربه مهلکی به تیم فوتبال چین خواهد شد.

آلن و ژانگ یونینگ دو بازیکن مهم در خط حمله تیم برانکو محسوب می‌شوند که اگر در این دیدار حضور نداشته باشند، خط حمله تیم چین بی رمق‌تر از همیشه مقابل یکی از بهترین تیمهای آسیا بازی خواهد کرد. وانگ ژنائو بازیکن مهمی در سمت راست است اگر به دلیل مصدومیت بازی را از دست بدهد، سمت راست تیم چین هم در حمله و هم در دفاع به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

منبع:ورزش سه

    نظر شما