ژابی پدیده ایتالیایی بارسا را می‌دزدد!

ژابی پدیده ایتالیایی بارسا را می‌دزدد!

تیم بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو فصل موفقی را پشت سر گذاشت و موفق شد که از بین سه جام، دو جام را مال خود کند.

به گزارش 9صبح،آندره‌آ ناتالی درخشش زیادی در تیم ملی زیر ۱۷ سال ایتالیا داشت که با قهرمانی در مسابقات اروپایی زیر ۱۷ سال در یونان به پایان رسید.حالا بایر لورکوزن آماده است تا او را از بارسلونا به خدمت بگیرد.تیم بایر لورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو فصل موفقی را پشت سر گذاشت و موفق شد که از بین سه جام، دو جام را مال خود کند. حالا ژابی آلونسو که می‌داند با توجه به صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا، فصل سخت‌تری را در پیش دارد، مایل است با به خدمت گرفتن استعداد هفده ساله بارسلونا و تیم ملی ایتالیا، تیمش را تقویت کند.

آتزوری‌های جوان در طول چند هفته اخیر در یونان خوش درخشیدند و با شکست دادن تیم‌های لهستان، اسلواکی، سوئد، انگلیس، دانمارک و پرتغال، برای اولین بار در تاریخ خود به قهرمانی این مسابقات دست یافتند.

ناتالی در ترکیب تیم ملی زیر ۱۷ سال ایتالیا در مسابقات اروپا عملکرد موفقی داشت و در پنج بازی از شش بازی آن‌ها به طور ثابت بازی کرد. او به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی اول مقابل لهستان، بازی دوم مقابل اسلواکی را از دست داد.

فابریتزیو رومانو گزارش داد که بایر لورکوزن آماده است تا ناتالی را از بارسلونا که قراردادش در پایان این ماه به اتمام می‌رسد، به خدمت بگیرد. تیم کاتالانی امیدوار بود تا او را با قراردادی جدید نگه دارد، اما با رقابتی جدی از سوی تیم آلمانی روبرو شده است.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو حاضر است مبلغی حدود ۱ میلیون یورو برای این بازیکن مستعد ایتالیایی که در ابتدا کار خود را در آکادمی جوانان میلان آغاز کرد و سپس در ژانویه ۲۰۲۰ به اسپانیول پیوست، به عنوان غرامت پرداخت کند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما