تبریک خاص استقلال برای برد بزرگ پرسپولیس

تبریک خاص استقلال برای برد بزرگ پرسپولیس

در حالی که تنش و درگیری در فضای فوتبال ایران به اوج خود رسیده، یک پست در صفحه اینستاگرامی نادر داوودی، عکاس ورزشی، توجه هواداران پرسپولیس و استقلال را به خود جلب کرده است.

به گزارش 9صبح،بریده یک روزنامه قدیمی تبریک ویژه استقلال به پرسپولیس را در خود دارد.در حالی که تنش و درگیری در فضای فوتبال ایران به اوج خود رسیده، یک پست در صفحه اینستاگرامی نادر داوودی، عکاس ورزشی، توجه هواداران پرسپولیس و استقلال را به خود جلب کرده است.

در این پست که بریده یک روزنامه ورزشی متعلق به اسفند ۱۳۵۰ را در خود دارد، تیتر زده شده: «دسته گل تیمسار خسروانی برای بازیکنان پیروز پرسپولیس.»

داوودی در توضیحات اینطور روایت کرده: «جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۵۰ پرسپولیس با نتیجه ۴ بر یک تاج را شکست داد و من از همان روز تاجی شدم. بازی از تلویزیون ملی ایران به صورت زنده پخش می‌شد و زمانی که علی جباری از روی ضربه‌ی کاشته به پرسپولیس گل زد، ما بازی را سه بر صفر عقب افتاده بودیم.

اما امروز در هنگام تحقیق در مورد تاریخچه‌ی باشگاه تاج فهمیدم که همان روز پس از پایان بازی در ساعت ۷ بعد از ظهر تیمسار خسروانی یک دسته‌ی گل برای پرسپولیسی‌ها فرستاده و روی کارت آن نوشته: "ضمن عرض تبریک به آقای علی عبده رئیس باشگاه پرسپولیس و کلیه بازیکنان این تیم، موفقیت‌های بزرگ‌تری برای این تیم و ورزش ایران را آرزو می‌کنم."»

جالب اینکه استقلال (تاج) با شکست در این شهرآورد جام قهرمانی را هم به پرسپولیس واگذار کرد تا سرخپوشان در نهایت قهرمان لیگ ۱۳۵۰ لقب بگیرند.

علاوه بر صرف پیام تبریک، متن تیمسار خسروانی هم نکات مهمی را در خود دارد، اینکه او موفقیت‌های بزرگ‌تری را برای این تیم آرزو کرده است.

منبع:ورزش سه

    نظر شما