آریگو ساکی:ایتالیا می‌تواند همه را غافلگیر کند

آریگو ساکی:ایتالیا می‌تواند همه را غافلگیر کند

آتزوری در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از تورنمنت تابستان امسال، امشب در ورزشگاه کاستلانی در امپولی میزبان بوسنی بود و 1-0 پیروز شد.

به گزارش 9صبح،آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا از لوچانو اسپالتی، سرمربی فعلی این تیم حمایت کرده و گفته است که ایتالیا می‌تواند همه را در یورو غافلگیر کند.آتزوری در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از تورنمنت تابستان امسال، امشب در ورزشگاه کاستلانی در امپولی میزبان بوسنی بود و 1-0 پیروز شد. ایتالیا سپس اولین بازی خود در یورو 2024 را مقابل آلبانی برگزار خواهد کرد که شنبه شب در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک بوروسیا دورتموند انجام می‌شود. ساکی معتقد است که ایتالیا تا زمانی که بازیکنان فلسفه اسپالتی را بپذیرند، می‌تواند یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این تورنمنت باشد. ساکی گفت که اسپالتی یک «مربی عالی» است و او «قادر» است تا سبک بازی هیجان‌انگیزی را پیاده کند.
ساکی همچنین گفت که انتظار دارد ایتالیا یورو 2024 را با قدرت آغاز کند، زیرا آنها وارد مرحله گروهی دشواری می‌شوند که پس از رویارویی با آلبانی، با اسپانیا و کرواسی نیز روبرو خواهند شد. ساکی به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «چیزی که بیشترین آرامش خاطر را به من می‌دهد حضور اسپالتی است. من معتقدم او یک مربی عالی است که می‌تواند برنامه بازی و سبک بازی خوبی را برای تیم‌هایش به ارمغان بیاورد و او این را با ناپولی نشان داد. 
همچنین بر این باورم که اگر بازیکنان تصمیمات او را به درستی اجرا کنند،، ایتالیا می‌تواند ما را غافلگیر کند. اگر آنها از همان ابتدا با تمام قوا کار خود را شروع کنند، تعجب نخواهم کرد. ابتدا با آلبانی بازی می‌کنیم، سپس اسپانیا و کرواسی - همه تیم‌هایی که باید با نهایت احترام با آنها بازی کرد و با جدیت و قاطعیت به مصافشان رفت. کار سرمربی پیچیده است. او زمان زیادی برای آماده‌سازی تورنمنتی دشوار مانند یورو ندارد، اما من مطمئن هستم که اسپالتی فرد مناسب در جای مناسب است.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…