حضور وحید امیری در ویژه‌ترین جشن فوتبالی

حضور وحید امیری در ویژه‌ترین جشن فوتبالی

در حالی که مسابقات هفته پایانی لیگ آزادگان امشب و در دو زمان متفاوت از ساعت ۱۹:۴۵ و ۲۰:۰۰ آغاز می‌شود تیم خیبر خرم آباد طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در خانه میزبان تیم شهر راز شیراز است.

به گزارش 9صبح،راهیابی تیم خیبر خرم آباد به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر با تغییراتی در جدول مسابقات لیگ آزادگان همراه بود.در حالی که مسابقات هفته پایانی لیگ آزادگان امشب و در دو زمان متفاوت از ساعت ۱۹:۴۵ و ۲۰:۰۰ آغاز می‌شود تیم خیبر خرم آباد طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در خانه میزبان تیم شهر راز شیراز است.

خرم آبادی‌ها برای برگزاری جشن صعود از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردند تا در دیدار برگشت که صعودشان به لیگ برتر مسجل شده بار دیگر میزبان تیم شیرازی باشند تا جشن صعودشان به لیگ برتر را در حضور هواداران خود برگزار کنند که این موضوع با موافقت تیم شیرازی همراه شد.

از مسئولان باشگاه خرم آبادی خبر می‌رسد گروه زیادی از هنرمندان و بازیگران همچنین ورزشکاران لرستانی به این جشن دعوت شده‌اند که یکی از آنها وحید امیری ستاره ملی پوش لرستانی تیم پرسپولیس است.

وحید امیری در روز سیزدهم فروردین ماه سال ۶۷ در شهر خرم آباد به دنیا آمده و با سابقه حضور در جام جهانی و قهرمانی با پرسپولیس یکی از پرافتخارترین ورزشکاران این استان به شمار می‌رود.

ظاهرا برای حضور در این جشن از علیرضا بیرانوند دیگر لرستانی تیم پرسپولیس هم دعوت شده اما حضور بیرانوند هنوز قطعی نیست.

از افراد نزدیک به باشگاه خرم آباد خبر رسید به احتمال زیاد امشب و در حاشیه این مراسم، وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس با حضور در ورزشگاه محل برگزاری دیدار پایانی تیم خرم آباد در جشن صعود تیم شهر و استانش شرکت خواهد کرد.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما