۵ بلیت باقی مانده،به ایران ملحق شوید!

5 بلیت باقی مانده،به ایران ملحق شوید!

جایی که تکلیف ۱۸ تیم صعودکننده به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مشخص خواهد شد و آنها در انتظار قرعه‌کشی خواهند نشست.

به گزارش 9صبح،یازده تیم برای کسب پنج بلیت باقی‌مانده دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.سه‌شنبه روز مهمی برای فوتبال آسیا خواهد بود.جایی که تکلیف ۱۸ تیم صعودکننده به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مشخص خواهد شد و آنها در انتظار قرعه‌کشی خواهند نشست.

پیش از این تیم‌های قطر و اردن به عنوان فینالیست جام ملت‌ها صعود خود را قطعی کردند و تیم‌های ایران، عربستان، عراق، کره، ژاپن و استرالیا نیز با پیشی از رقبا، میخ صعود را کوبیدند. ازبکستان، عمان، بحرین، امارات و فلسطین هم صعود خود را مسجل کرده‌اند تا تنها پنج سهمیه برای تیم‌های باقی‌مانده در دسترس قرار بگیرد.

این پنج بلیت جذاب بین تیم‌هایی تقسیم می‌شود که با بیشترین انگیزه به دنبال کسب بلیت اولین جام جهانی ۴۸ تیمی خواهند بود.

در این بین چین یک رقابت بسیار سخت را با تایلند خواهد داشت. آنها اگرچه سه امتیاز نسبت به حریف برتری دارند اما باتوجه به تقابل هفته پایانی با کره، همچنان در برزخ خواهند بود.

در هفته پایانی هند به مصاف قطر خواهد رفت و افغانستان با کویت دیدار می‌کند. جالب است بدانید در این گروه هند و افغانستان ۵ امتیازی هستند و کویت ۴ امتیاز دارد.

سوریه ۷ امتیازی امیدوار است بالاتر از کره شمالی که تنها یک امتیاز کمتر دارد، صعود کند و قرقیزستان هم امیدوار است همراه با عمان مسافر مرحله نهایی شود.

نکته مهم اینکه قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جان جهانی ۲۷ ژوئن برگزار خواهد شد و این ۱۸ تیم برای کسب ۸.۵ سهمیه آسیا در جام جهانی به میدان خواهند رفت.

منبع:ورزش سه

    نظر شما