فلیکس:کریستیانو رونالدو دو متر قد و سه متر عرض داشت!

فلیکس:کریستیانو رونالدو دو متر قد و سه متر عرض داشت!

با نزدیک شدن به مسابقات یورو ۲۰۲۴، ژوائو فلیکس با اعتمادبه‌نفس بسیار درباره اهداف تیم ملی پرتغال در این رقابت‌ها صحبت کرد.

به گزارش 9صبح،ژوائو فلیکس، ستاره پرتغال، در مصاحبه‌ای در مورد نقش کریستیانو رونالدو در تیم ملی صحبت کرد.با نزدیک شدن به مسابقات یورو ۲۰۲۴، ژوائو فلیکس با اعتمادبه‌نفس بسیار درباره اهداف تیم ملی پرتغال در این رقابت‌ها صحبت کرد.

 

او در گفت‌وگویی با یک پادکست گفت: «ما می‌خواهیم قهرمان شویم. این تنها هدف ماست.»

مهاجم بارسلونا سپس درباره احساس حضور در تیم ملی توضیح داد: «بازی کردن برای پرتغال با بازی برای باشگاه متفاوت است. سرود پخش می‌شود و شما برای کشورتان، برای دوستان دوران مدرسه‌تان، برای خانواده‌تان، برای همه تلاش می‌کنید. ببرید روی همه تأثیر می‌گذارد، اگر ببازید روی همه تأثیر می‌گذارد. نمایندگی از کشور چیز منحصر به فردی است. زمانی که سرود پخش می‌شود، همه احساس آرامش می‌کنیم.»

در ادامه از فلیکس درباره نقش رونالدو در تیم پرسیده شد و او پاسخ داد: «او نماد فوتبال پرتغال و یک الگو هم در زمین و هم در زندگی است. اولین بار که در رختکن تیم ملی حضور داشتم، او مانند یک شخصیت از یک بازی ویدیویی به نظر می‌رسید. انگار سه متر قد و دو متر عرض داشت. هرگز او را از نزدیک ندیده بودم، بسیار عجیب بود.»

وقتی از او درباره بزرگترین استعداد کاپیتان تیم ملی سوال شد، فلیکس بدون تردید پاسخ داد: «تلاش و تعهدی که دارد. او متمرکز است و فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند.»

او سپس درباره دیدگاه بسیاری از هواداران درباره رونالدو صحبت کرد: «گاهی اوقات مردم فکر می‌کنند که رونالدو به شکلی متفاوت نفس می‌کشد اما او یک فرد عادی است. او یک هم‌تیمی فوق‌العاده است، به ویژه با جوانان که بسیار به آن‌ها کمک می‌کند.

یک‌بار که در اردوی تیم ملی بودم با نامزد سابقم دچار مشکل شدم. از رونالدو پرسیدم که در آن موقعیت چه کاری انجام می‌دهد، چرا که او قبلاً تجربه مشابهی داشته است. او به من مشورت داد و همه چیز خوب پیش رفت، فوق‌العاده بودن او فقط مربوط به فوتبال نیست، او در مسائل انسانی هم عالی است.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما