فابیو کاپلو معتقد است ستاره اصلی ایتالیا روی نیمکت است

فابیو کاپلو معتقد است ستاره اصلی ایتالیا روی نیمکت است

فابیو کاپلو معتقد است که ایتالیا در یورو 2024 به «شجاعت و جنگندگی» بیشتری نیاز دارد، اما تاکید می‌کند که «بهترین بازیکن» آتزوری روی نیمکت است.

به گزارش 9صبح،سرمربی ایتالیایی مطرح سابق دنیای فوتبال، وضعیت تیم ملی کشورش را پیش از یورو 2024 بررسی کرده است. فابیو کاپلو معتقد است که ایتالیا در یورو 2024 به «شجاعت و جنگندگی» بیشتری نیاز دارد، اما تاکید می‌کند که «بهترین بازیکن» آتزوری روی نیمکت است. ایتالیا روز یکشنبه با نتیجه 1-0 مقابل بوسنی به پیروزی رسید و امروز از فرودگاه فلورانس به آلمان پرواز خواهد کرد. گل داویده فراتزی به تیم اسپالتی کمک کرد تا قبل از سفر به یورو 2024 پیروزی را جشن بگیرند، اما کاپلو از عملکرد آتزوری کاملاً راضی نیست. فابیو کاپلو در ستون خود در گاتزتا دلو اسپورت نوشت:

جنگندگی تیم هنوز آن چیزی نیست که در یک تورنمنت بین المللی مورد نیاز است. اولین ماموریت افزایش آن قبل از بازی مقابل آلبانی  خواهد بود. از این به بعد، با حریفانی روبرو خواهیم شد که بسیار سریعتر از کاری که آتزوری در این بازی ها انجام داد، پیش می روند. بنابراین، به ایتالیایی جسورتر از آنچه مقابل بوسنی دیدیم نیاز خواهیم داشت. باید از نتیجه راضی باشیم و اعتماد به نفس داشته باشیم.

کاپلو افزود:  

ما می توانیم پیشرفت کنیم و اگر این کار را به سرعت انجام دهیم، تورنمنت خوبی را سپری خواهیم کرد. بهترین بازیکن ایتالیا روی نیمکت است و به عنوان یک سرمربی سابق، می توانم اطمینان دهم که سازماندهی یک تیم ملی در مدت زمان کوتاه کار بزرگی است. اسپالتی در راهیابی به یورو عملکرد فوق العاده ای داشت و سعی کرد تا ایده های خود را به تیم منتقل کند. اگر بازیکنان او را دنبال کنند و شجاعت بیشتری نشان دهند، رویاپردازی ممکن خواهد بود.

منبع:طرفداری

    نظر شما