تونی کروس می‌خواهد برگردد؟کافی‌ست تماس بگیرد!

تونی کروس می‌خواهد برگردد؟کافی‌ست تماس بگیرد!

کارلو آنچلوتی اعلام کرده که تونی کروس هرگاه احساس کرد که اشتیاقش برای فوتبال آنقدر قوی است که نمی‌تواند در برابرش مقاومت کند، کافی‌ست تلفن را بردارد و به ما زنگ بزند.

به گزارش 9صبح،کارلو آنچلوتی اعلام کرده که درها را برای بازگشت تونی کروس باز می‌گذارد و این ستاره هر زمان اراده کند می‌تواند به کارش در باشگاه ادامه دهد.کارلو آنچلوتی اعلام کرده که تونی کروس هرگاه احساس کرد که اشتیاقش برای فوتبال آنقدر قوی است که نمی‌تواند در برابرش مقاومت کند، کافی‌ست تلفن را بردارد و به ما زنگ بزند.

کروس ۳۴ ساله سه هفته پیش اعلام کرد که بعد از یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و آخرین فصلش با رئال مادرید را با دبل قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساند. او از اینکه موفق شد در اوج دوران حرفه‌ای‌اش از فوتبال کناره‌گیری کند احساس رضایت خاطر دارد اما آنچلوتی بارها اعلام کرده که از تصمیم او ناراحت است در حالیکه شجاعتش برای اتخاذ چنین تصمیمی را ستود.

کارلتو در گفتگو با ایل ژورناله فاش کرد که با کروس در مورد احتمال بازگشت صحبت کرد و اذعان داشت: «لوکا نمونه منحصر به فردی از کیفیت و حرفه‌ای بودن است. متأسفانه کروس تصمیم گرفت کارش را متوقف کند، او در تصمیمات خود یک آلمانی است، اما به زندگی در مادرید ادامه خواهد داد. به او گفتم اگر در پاییز نظرش را عوض کرد تماس بگیرد تا شروع کنیم.»

آنچلوتی همچنین از کروس و تیم آلمان حمایت کرد و احتمال داد که یورو در تابستان امسال در کشور میزبان باقی می‌ماند. «آلمان در خانه بازی می‌کند و تیم جالبی دارد. ایتالیا بعد از پیروزی ۲۰۲۱ تغییر نسلی نداشت، من نمی‌دانم چه شانسی برای قهرمانی داریم.»

کروس که به قول کارلتو در تصمیمات خود آلمانی است، بعید است که تصمیم خود را عوض کند، اما موضع آنچلوتی قابل درک است. بازیکن سابق بایرن مونیخ توضیح داد که فصل آینده مربیگری را در والدبباس در آکادمی رئال مادرید آغاز خواهد کرد و بنابراین همچنان در فصل آینده آنچلوتی را خواهد دید.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…