علت نیمکت‌نشینی لیونل مسی:آرژانتین ریسک نمی‌کند

علت نیمکت‌نشینی لیونل مسی:آرژانتین ریسک نمی‌کند

تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه و در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با تک گل آنخل دی ماریا در این بازی به پیروزی برسد.

به گزارش 9صبح،لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین،درباره دلایلش برای عدم استفاده از مسی در ترکیب اصلی این تیم در دیدار برابر اکوادور توضیح داد.تیم ملی آرژانتین شب گذشته در دیداری دوستانه و در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اکوادور به میدان رفت و موفق شد با تک گل آنخل دی ماریا در این بازی به پیروزی برسد.

مسی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و در دقیقه ۶۰ به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و غیبت او در ترکیب این تیم نگرانی‌های را برای هواداران آرژانتین به همراه داشت و شایعاتی را درباره احتمال مصدومیت او به وجود آورد.

اسکالونی پس از پایان این دیدار در پاسخ به سوالی درباره دلیل غیبت این ستاره آرژانتینی به خبرنگاران گفت:« درباره لئو باید بگویم که نیازی نیست که درباره او ریسک کنیم. مسئله فقط او نیست بلکه بازیکنان دیگری مانند نیکولاس اوتامندی هم در این بازی در زمین حضور نداشتند.

دی ماریا هم به صورت کامل بازی نکرد و خولین آلوارز و لائوتارو مارتینز هم شرایط مشابهی داشتند. ما می‌خواهیم از این بازیکنان مراقبت کنیم و به آنها اجازه دهیم که در بهترین شرایط ممکن قدم به رقابت‌های کوپا بگذارند تا بتوانند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما