گواردیولا:تمامی درها برای بازگشت من به بارسلونا بسته است

گواردیولا:تمامی درها برای بازگشت من به بارسلونا بسته است

بخش قابل توجهی از افتخارات باشگاه بارسلونا در دوران سرمربی‌گری پپ گواردیولا به دست آمد.گواردیولا طی ۴ سال، ۱۴ جام مختلف،از جمله ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای آبی‌واناری‌ها کسب کرد.

به گزارش 9صبح،سرمربی سابق بلوگرانا بار دیگر تاکید کرد که به خانه بازنمی‌گردد.پپ گواردیولا قصدی برای بازگشت به بارسلونا ندارد.

بخش قابل توجهی از افتخارات باشگاه بارسلونا در دوران سرمربی‌گری پپ گواردیولا به دست آمد.گواردیولا طی ۴ سال، ۱۴ جام مختلف، از جمله ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای آبی‌واناری‌ها کسب کرد.بعد از رفتن پپ، بارسا نتوانست به اندازه زمانی که پپ حضور داشت، عناوین را فتح کند و رفته‌رفته افول باشگاه آغاز شد‌. 

خیلی از هواداران بارسلونا دوست دارند بار دیگر پپ گواردیولا را روی نیمکت نیوکمپ ببینند، اما گواردیولا چنین قصدی ندارد و می‌خواهد دوران مربی‌گری خود را جایی به جز کاتالونیا ادامه دهد. به نقل از فابریتزیو رومانو، پپ گواردیولا در واکنش به سوالی در خصوص احتمال به بازگشت به بارسلونا گفت:

آیا درها برای بازگشت من به بارسلونا بسته شده؟ بله، تمامی درها بسته‌است. (به بارسا برنمی‌گردم).

پپ هم‌چنین در خصوص وضعیت ژائو کانسلو، بازیکن قرضی بارسلونا از منچسترسیتی نیز گفت:

با بارسلونا در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و در تلاشیم بهترین راه حل را پیدا کنیم. اگر کانسلو بخواهد در بارسلونا بماند و دو باشگاه هم به توافق مالی برسند، او دوباره برای بارسا بازی خواهد کرد. 

منبع:طرفداری

    نظر شما