سپاهان مجدد پیام تبریک داد

سپاهان مجدد پیام تبریک داد

باشگاه سپاهان که پیش از این قهرمانی خیبر در لیگ دسته اول را تبریک گفته بود، با ارسال نامه رسمی به باشگاه چادرملو، موفقیت بزرگ این باشگاه را ارج نهاد.

به گزارش 9صبح،باشگاه سپاهان با انتشار پیامی صعود چادرملو اردکان به لیگ برتر را تبریک گفت.باشگاه سپاهان که پیش از این قهرمانی خیبر در لیگ دسته اول را تبریک گفته بود، با ارسال نامه رسمی به باشگاه چادرملو، موفقیت بزرگ این باشگاه را ارج نهاد. پیام تبریک سپاهان به چادرملو در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل این باشگاه در خصوص عدم ارسال پیام به پرسپولیس مورد سوال قرار گرفت، اما گفت که برای این موضوع دیر نیست و اگر لازم باشد در آینده صورت می‌گیرد.

متن پیام باشگاه سپاهان که امضای مهدی آذربایجانی را زیر خود دارد، به این شرح است:
جناب آقای علی عطایی
مدیرعامل محترم باشگاه چادرملو اردکان
جناب آقای سعید اخباری
سرمربی محترم تیم فوتبال چادرملو اردکان

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد، بدین‌وسلیه صعود تیم فوتبال چادرملو اردکان به مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را خدمت حضرتعالی، مسئولان باشگاه، سرمربی محترم، کادر فنی و بازیکنان و البته هواداران پرشور تیم فوتبال چادرملو تبریک عرض می‌نمایم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های لیگ برتر، موفقیت و درخشش تیم چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال را از درگاه ایزد منان خواستارم.

پایدار و سربلند باشید.

منبع:ورزش سه

    نظر شما