خوسلو:وقتی دنی کارواخال در مهم‌ترین بازی فصل به آرزویش می‌رسد!

خوسلو:وقتی دنی کارواخال در مهم‌ترین بازی فصل به آرزویش می‌رسد!

این مهاجم اسپانیایی ضمن درخشش در رقابت‌های لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از ستاره‌های رئال مادرید بود و نقش پررنگی در مسیر قهرمانی این تیم به خصوص در مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ ایفا کرد.

به گزارش 9صبح،کارواخال با درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، زمینه‌ساز قهرمانی تیمش در این تورنمنت شدکمتر کسی فکر می‌کرد که خوسلوی ۳۴ ساله در بازگشت به مادرید، تا این اندازه موثر و درخشان ظاهر شود.این مهاجم اسپانیایی ضمن درخشش در رقابت‌های لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از ستاره‌های رئال مادرید بود و نقش پررنگی در مسیر قهرمانی این تیم به خصوص در مرحله نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ ایفا کرد. 

یکی از دلایلی که خوسلو خیلی زود در رئال مادرید جا افتاد، نسبت فامیلی او با مدافع راست کهکشانی‌ها یعنی دنی کارواخال بود. خوسلو که باجناق کارواخال به حساب می‌آید، در گفتگو با okdiario به مرور خاطره‌ای جالب از کارواخال پرداخت و گفت:

کارواخال کل فصل را با گریه در مورد اینکه چرا در لیگ قهرمانان، جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب نکرده، گذراند. وقتی من مقابل اونیون برلین برنده این جایزه شدم، دنی گفت:‌ جایزه زیبایی است، اما من حتی یک‌بار هم برنده آن نشدم! من هم به او گفتم که مطمئن باش قبل از پایان فصل، یکی از این‌ها را برنده می‌شوی. حالا ببینید چه اتفاقی افتاد! او در مهم‌ترین بازی فصل گل‌ زد و این جایزه را از آن خود کرد!

منبع:طرفداری

    نظر شما