علیرضا جهانبخش:بازیکنان خسته بودند و این بهانه نیست بلکه واقعیت است؛از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم

علیرضا جهانبخش:بازیکنان خسته بودند و این بهانه نیست بلکه واقعیت است؛از آلمان و ایتالیا پیشنهاد دارم

علیرضا جهانبخش پس از دیدار شب گذشته مقابل ازبکستان که با تساوی 0-0 به پایان رسید، در برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالاتشان پاسخ داد.

به گزارش 9صبح،کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بازیکنان می‌توانستند بازی بهتری از خود نشان دهند اما قول بهبود کیفیت نمایش ملی‌پوشان را برای مرحله بعد داد. علیرضا جهانبخش  پس از دیدار شب گذشته مقابل ازبکستان که با تساوی 0-0 به پایان رسید، در برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالاتشان پاسخ داد.

شایعاتی مبنی بر صحبت شما با باشگاه‌های ایرانی برای فصل بعد به گوش می‌رسد، آن‌ها را تایید می‌کنید؟

برگشت به ایران هدفم نیست و دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. صحبتی با باشگاه های ایرانی نکردم و احتمال زیاد در اروپا فعالیتم را ادامه خواهم داد.

مسابقات یورو نزدیک است. نظر شما راجع به تیم ملی هلند؟

هلند تیم خوبی است. آن‌ها از نظر فنی قوی هستند. معتقدم اگر بازیکنانش بتوانند درکنار هم و متحد بازی کنند، شانس خوبی دارند. فکر میکنم تا مراحل پایانی پیش بروند اما در نهایت شانس های اصلی قهرمانی انگلیس، فرانسه و آلمان خواهند بود.

به نظر شما چرا هلند تا آخر رقابت ها پیش می‌رود اما همواره در کورس قهرمانی قافیه را می‌بازد؟ چیزی که در سالیان اخیر کم ندیده‌ایم...

با توجه به شناختی که از آنان دارم فکر میکنم از نظر فنی ضعفی ندارند و این قدرت فنی، آن ها را تا انتهای جام پیش می‌برد اما در بزنگاه ها فقدان آن اتحاد و روحیه تیمی حس می‌شود و این دلیلی است که از فتح جام باز می‌مانند.

 قرارداد شما با فاینورد به اتمام رسیده است. از پیشنهاد های فعلی خود در پایان فصل بگویید.

البته که فکر میکنم الان زمان مناسبی برای پاسخ به این سوال نیست چون همچنان در اردوی تیم ملی هستیم. بعد از اردو به فکر استراحت و تعطیلات هستم. با این‌حال ۲،۳ پیشنهاد دارم و باید بررسی‌ کنم. پیشنهادهایی از لیگ آلمان و ایتالیا وجود دارند و باید ببینم کدام پیشنهاد شرایطش بهتر است تا انتخاب درستی داشته باشم. فکر میکنم طی ۳ یا ۴ هفته آینده تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت‌.

 داماش گیلان در هفته پایانی در لیگ یک ماند و سقوط نکرد. نظر شما چیست؟

اتفاق خوبی بود و خیلی خوشحال شدم. بازی های داماش را دنبال می‌کردم و فکر میکنم مثل بازی‌ای که در یزد برگزار شد، ورزشگاه گیلان هم دیروز پر از هوادار بود. امیدوارم فصل بعد اتفاقات بهتری برای داماش بیفتد. همواره خودم را مدیون این تیم و فوتبال گیلان می‌دانم و بنظرم فوتبال گیلان لیاقت اتفاقات بهتری را دارد.

 عده‌ای از هواداران حاضر در ورزشگاه در پایان بازی اعتراض خود را نشان دادند...

راستش را بخواهید خودم چیزی نشنیدم اما از صحبت بچه‌ها متوجه شدم که چه رخ داده است. فکر میکنم تعداد آن هواداران زیاد نبود. می‌توانستیم بازی شاداب تری ارائه دهیم اما فراموش نکنید در پایان فصل هستیم و همچنین سفر طولانی هنگ‌کنگ بچه‌ها را خسته‌تر کرده بود. این‌ها بهانه نیستند و واقعیت فوتبال‌اند با این حال به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی قول می‌دهم در مرحله بعد عملکرد بهتر و بازی رو به جلو و هجومی‌تری از ما شاهد باشید.

منبع:طرفداری

    نظر شما