چرخش مجدد آلفونسو دیویس و کم شدن احتمال تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

چرخش مجدد آلفونسو دیویس و کم شدن احتمال تمدید قرارداد با بایرن مونیخ

مذاکرات بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس مدت‌هاست که ادامه دارد و چرخش‌های زیادی نیز در جریان آن وجود داشته است.

به گزارش 9صبح،آلفونسو دیویس در یک چرخش دیگر، دوباره به درهای خروج از بایرن مونیخ نزدیک شده است.مذاکرات بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس مدت‌هاست که ادامه دارد و چرخش‌های زیادی نیز در جریان آن وجود داشته است.هر چند در حالی که اکنون به نظر می‌رسید احتمال ماندن او در مونیخ افزایش پیدا کرده، دو طرف دوباره اکنون از توافق با یکدیگر دور شده‌اند.

به گزارش توبی آلتشفل و کریستین فالک از بیلد؛ پس از اولین ملاقات میان  مکس ابرل  عضو هیئت مدیره  بایرن مونیخ  و  نیک هوزه  ایجنت  آلفونسو دیویس ، به نظر می‌رسید که دو طرف بتوانند خیلی زود به توافق برسند اما هوزه پنج‌شنبه گذشته مونیخ را بدون دستیابی به هیچ توافقی، ترک کرد.

گویا خواسته‌های این بازیکن و ایجنتش همچنان بالا است و آن‌ها خواهان دریافت حقوق ناخالص 16 میلیون یورو در سال به همراه یک پاداش گزاف برای امضای قرارداد هستند. در نهایت ابرل به هوزه اعلام کرد که باشگاه با چنین درخواست‌هایی موافقت نمی‌کند، بنابراین اگر دیویس و ایجنتش از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نکنند، مذاکرات متوقف خواهد شد. آن‌ها در حالی چنین خواسته‌ای دارند که پیشنهاد آخر باواریایی در حدود 13 میلیون یورو بوده است.

گفتنی است قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در سال آینده به پایان می‌رسد و در صورت تمدید نکردن آن، در همین تابستان فروخته می‌شود. او در فصلی که گذاشت توانست از خود آمار 3 گل و 6 پاس گل در تمامی رقابت‌ها را ثبت کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما