آردا گولر:به من گفتند تو جانشین مودریچی، من هم امضا کردم!

آردا گولر:به من گفتند تو جانشین مودریچی، من هم امضا کردم!

آردا گولر در تابستان گذشته با انتقالی 30 میلیون یورویی از فنرباغچه راهی رئال مادرید شد.

به گزارش 9صبح،آردا گولر در مصاحبه با یک رسانه ترکیه‌ای در مورد دلیل اصلی امضای قراردادش با رئال مادرید را توضیح داد.آردا گولر در تابستان گذشته با انتقالی 30 میلیون یورویی از فنرباغچه راهی رئال مادرید شد. 

او از بارسا هم پیشنهاد داشت ولی رئال را ترجیح داد. شروع آردا در رئال خوب نبود چون او از مصدومیت قدیمی مینیسک رنج می‌برد و در نهایت مجبور به جراحی شد. 

آردا تا نیم فصل دور از میادین ماند و در اولین بازی کوپا دل ری بالاخره طلسم شکست و او اولین بازی خودش را انجام داد، با این حال آردا در مقطع پایانی فصل بود که توانست فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند و در مجموع 12 بازی توانست 6 گل بزند و امیدواری‌ها را بیشتر کند. در رئال حالا اطمینان دارند که او گزینه‌ای برای انتقال قرضی نیست و فصل بعد در تیم اول خواهد بود.

آردا در مصاحبه با یک رسانه ترکیه‌ای در مورد دلیل انتخاب رئال گفت: «بازی برای بزرگترین باشگاه دنیا رویای کودکی هر فوتبالیستی است. من همیشه دوست داشتم روزی بازیکن رئال شوم و زمانی که پیشنهاد رئال رسید و در مورد پروژه ورزشی باشگاه با من حرف زدند، تحت تاثیر قرار گرفتم.»

آردا ادامه داد: «اما چیزی که باعث شد در امضای قرارداد درنگ نکنم، وعده رئال در مورد جانشینی مودریچ بود. به من گفتند تو اصلی‌ترین گزینه جانشینی مودریچ هستی. با شنیدن این حرف همه چیز تمام شد و من امضای نهایی را زدم.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما