دشواری شرایط پیچیده نیکلاس زوله در دورتموند با بیش از ۱۱۰ کیلوگرم وزن

دشواری شرایط پیچیده نیکلاس زوله در دورتموند با بیش از 110 کیلوگرم وزن

نیکلاس زوله در سال 2022 پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در یک انتقال رایگان به بروسیا دورتموند پیوست اما از آن زمان تاکنون، هیچ‌گاه نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد.

به گزارش 9صبح،مدیران دورتموند از نیکلاس زوله بسیار ناراضی هستند.نیکلاس زوله در سال 2022 پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در یک انتقال رایگان به بروسیا دورتموند پیوست اما از آن زمان تاکنون، هیچ‌گاه نتوانست انتظارات از خود را برآورده سازد.

به گزارش بیلد؛ نیکلاس زوله در ماه‌های اخیر در وضعیت جسمانی بسیار بدی قرار داشته است. در حال حاضر نیز وزن او از 110 کیلوگرم بیش‌تر شده و در حالی چنین وزنی دارد که طبق گفته باشگاه، وزن ایده‌آلش حدود 100 کیلوگرم است!

زوله به دلیل همین شرایطش در نیم فصل دوم زمان بازی کمی دریافت کرد و قبل از آنکه نیز به تعطیلات برود، پیام تندی از لارس ریکن مدیر عامل و سباستین کل مدیر ورزشی دریافت کرد که باید هر چه زودتر به شرایط ایده‌آلش برسد. آن‌ها به وضوح برای این مدافع 28 ساله روشن کردند که انتظار دارند هنگام شروع تمرینات پیش فصل در بهترین فرم خود باشد.

هر چند سبا کل در گذشته نیز عذر زوله را خواسته بود و از او بابت تناسب اندامش انتقاد کرده بود و زوله در آن مقطع با وجود اینکه قول داد شرایطش بهتر شود اما این اتفاق نیفتاد. از سوی دیگر، سران دورتموند نمی‌خواهند زوله را کنار بگذارند. او حقوق ناخالص 10 میلیون یورو در سال را دریافت می‌کند و از قراردادش هنوز دو سال دیگر باقی مانده و مدیران باشگاه می‌دانند با توجه به مدت باقی مانده از قرارداد و حقوق دریافتی، زوله دورتموند را ترک نمی‌کند. با این حال آن‌ها نمی‌خواهند این بازیکن را نیز به حال خود بگذارند.

منبعکطرفداری

    نظر شما