مشخص شدن وارث نیمار در تیم ملی برزیل

مشخص شدن وارث نیمار در تیم ملی برزیل

تیم ملی برزیل نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه و در آستانه رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد و تک گل این تیم در این دیدار را رودریگو وارد دروازه حریف کرد.

به گزارش 9صبح،رودریگو، ستاره برزیلی، فاش کرد که نیمار به او گفته است پیراهن شماره ۱۰ در آینده برای او خواهد بود.تیم ملی برزیل نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه و در آستانه رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد و تک گل این تیم در این دیدار را رودریگو وارد دروازه حریف کرد.

نکته جالبی که در این دیدار توجه بسیاری از هواداران تیم ملی برزیل را به خود جلب کرد این بود که این ستاره رئال مادرید با پیراهن شماره ۱۰ در این بازی به میدان رفت و این در حالی است که این شماره در چند سال اخیر متعلق به نیمار در این تیم بوده است.

این اتفاق واکنش بسیاری از هواداران تیم ملی برزیل را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت اما تعدادی از آنها هم به اظهار نظری که پیش از این از سوی رودیگو منتشر شده بود اشاره کردند که اعلام کرده بود نیمار به او گفته است که پس از پایان دوران فوتبالش و زمانی که تیم ملی برزیل را ترک کرد، این شماره به او تعلق خواهد داشت. 

نیمار در حال حاضر به دلیل مصدومیت شدیدی که چند ماه قبل به آن دچار شد قادر به همراهی تیم ملی برزیل نیست و به نظر می‌رسد که رودریگو از این فرصت استفاده کرده است تا زودتر از موعد مقرر خودش را به عنوان جانشین این ستاره معرفی کند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما