برزیل ۱-۱آمریکا؛نتیجه‌ای تاریخی برای میزبان کوپا

برزیل 1-1آمریکا؛نتیجه‌ای تاریخی برای میزبان کوپا

آمریکا و برزیل، آخرین بازی دوستانه خودشان قبل از شروع کوپا آمریکا را مقابل هم برگزار کردند. آمریکایی ها که با تجربه شکست تحقیرآمیز 1-5 مقابل کلمبیا پا به این بازی گذاشته بودند، به میزبانی استادیوم کمپینگ ورد شهر اورلاندو مقابل تیمِ کاملِ برزیل صف آرایی کردند.

به گزارش 9صبح،آمریکا برای اولین بار موفق شد برزیل را متوقف کند؛ پس از 18 شکست متوالی. آمریکا و برزیل، آخرین بازی دوستانه خودشان قبل از شروع کوپا آمریکا را مقابل هم برگزار کردند. آمریکایی ها که با تجربه شکست تحقیرآمیز 1-5 مقابل کلمبیا پا به این بازی گذاشته بودند، به میزبانی استادیوم کمپینگ ورد شهر اورلاندو مقابل تیمِ کاملِ برزیل صف آرایی کردند. 

آمریکایی ها با انگیزه جبران مقابل تیمی قرار گرفتند که بازیکنانش بسیار آماده به نظر می رسند. برزیلی ها در این بازی بارها موقعیت گلزنی ایجاد کردند اما همان گل دقیقه 17 رودریگو، تنها گلشان در این مسابقه بود. در آن سمت مت ترنر قرار داشت که 11 سیو به نام خودش ثبت کرد. 

کریستین پولیشیچ در دقیقه 26 زننده تک گل آمریکا لقب گرفت و چه گلی هم زد! یک کاشته تماشایی از سوی این بازیکن، کاری کرد تا آمریکایی ها برای اولین بار در تاریخ، مقابل برزیل نتیجه ای به جز شکست را تجربه کنند.

منبع:طرفداری

    نظر شما