ویلیامز:دوست دارم یک روز با امباپه همبازی شوم

ویلیامز:دوست دارم یک روز با امباپه همبازی شوم

نیکو ویلیامز قرار است یکی از بازیکنان اصلی تیم اسپانیا در جام ملت‌های اروپا باشد و به واسطه فصل خوبی که پشت سر گذاشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد.

به گزارش 9صبح،نیکو ویلیامز، بازیکن اتلتیک بیلبائو، می‌گوید علاقه داشت تا با کیلیان امباپه در تیم ملی اسپانیا همبازی شود.نیکو ویلیامز قرار است یکی از بازیکنان اصلی تیم اسپانیا در جام ملت‌های اروپا باشد و به واسطه فصل خوبی که پشت سر گذاشته مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد.

در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد علاقه باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن جوان مطرح شده، وضعیتی که ممکن است طرفداران اتلتیک بیلبائو را نگران کند.

در کمپ تمرینی اسپانیا، نیکو ویلیامز با رادیو کوپه مصاحبه کرد تا درباره یورو و همچنین در مورد آینده خود صحبت کند.

او درباره همکاری با بیلبائو گفت: "من در اتلتیک بسیار خوشحالم، این باشگاه همه چیز به من داده است. این باشگاه روی من ریسک کرد و به نوعی صد در صد مثل یک شرط بندی بود."

نیکو ویلیامز در اولین سوال درباره آینده خود گفت: "من در بیلبائو بسیار خوشحالم و این چیزی است که باید بگویم. بله، کاملاً واضح است. اتلتیک خانه من است، بسیار خوشحالم، اکنون می‌خواهم روی جام ملت‌‌های اروپا تمرکز کنم. اگر صد در صد در این رقابت بازی نکنید، شما را به راحتی شکست می‌دهند. در مورد بقیه نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

من آدمی هستم که باید روی یک چیز تمرکز کنم. دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که در آن لحظه زمانش نرسیده و به مدیر برنامه‌ام گفته‌‌ام که تا پایان جام ملت‌های اروپا نمی‌خواهم چیزی درباره پیشنهادها بدانم."

از او سوال شد که دوست دارد با کدام بازیکن همبازی شود که ویلیامز پاسخ داد:"کیلیان امباپه." بلافاصل از او سوال شد که آیا دوست دارد به رئال مادرید برود و او به سرعت پاسخ داد:"نه، نه، نه، نه... در تیم ملی، در تیم ملی. می‌دانم که امکان پذیر نیست ولی اگر او اسپانیایی‌ بود دوست دارم در تیم ملی با هم بازی کنیم."

منبع:ورزش سه

    نظر شما