ایلکای گوندوگان:با کروس مشکلی ندارم

ایلکای گوندوگان:با کروس مشکلی ندارم

ایلکای گوندوگان یکی از مهره‌های بزرگ تیم ملی آلمان در داخل و خارج از زمین خواهد بود. هافبک بارسلونا بازوبند کاپیتانی را از مانوئل نویر به ارث برده است.

به گزارش 9صبح،ایلکای گوندوگان،هافبک بارسلونا،می‌گوید مشکلی با تونی کروس ندارد و می‌خواهد تیم ملی آلمان با حضور او به نتایج خوبی در یورو دست پیدا کند.ایلکای گوندوگان یکی از مهره‌های بزرگ تیم ملی آلمان در داخل و خارج از زمین خواهد بود. هافبک بارسلونا بازوبند کاپیتانی را از مانوئل نویر به ارث برده است.

در واقع این هانسی فلیک، مربی جدید او در بارسا بود که به دلیل غیبت دروازه‌بان بایرن مونیخ بر اثر چ مصدومیت در سپتامبر 2023، بازوبند تیم ملی را به گوندوگان داد.

چیزی که اصولاً تصمیمی موقت به نظر می رسید با آمدن یولیان ناگلزمن به نیمکت مانشافت قطعی شد. ناگلزمان در این مورد گفته بود: "نویر به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار کارش را انجام می‌دهد، اما گوندوگان به عنوان کاپیتان باقی خواهد ماند. کاپیتان باید پیوندی بین همه بازیکنان تیم باشد. بازیکنان باید احساس کنند که در تیم خود یک رهبر دارند."

گوندوگان در ماه مارس گفته بود: "مهم نیست که چه کسی بازوبند را می‌بندد، مهم این است که ما یک تیم هستیم، متحد می‌مانیم و هر کدام در مورد نقش خود آگاه هستیم. اگر اینطور باشد، من مطمئنم که یک یورو بسیار خوب خواهیم داشت."

بر اساس یک نظرسنجی توسط شبکه "ARD"، حدود 17 درصد از آلمانی‌ها از اینکه کاپیتان تیم ملی‌شان ریشه ترکی دارد، پشیمان هستند.

گوندوگان در این خصوص به نشریه بیلد گفت: "مایه تاسف است که ما هنوز این نوع نظرسنجی‌ها را انجام می‌دهیم و برای آن ارزش قائل هستیم. چیزی که من را آزار می‌دهد، زمان‌بندی است. خوب است که افرادی مانند من در پست‌های مهمی هستند چون این واقعیت جدید آلمان را منعکس می‌کند. ممکن است ظاهرمان متفاوت باشد، اما آلمانی هم هستیم."

او همینطور درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی گفت: "ظاهراً ناگلزمان شنیده بود که بازگشت تونی می‌تواند برای من مشکل ساز باشد، اما به او گفتم که هرگز با کروس مشکلی نداشته‌ام. برعکس. ما می‌خواهیم به منتقدان نشان دهیم که شرایط خوبی داریم."

منبع:ورزش سه

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • باشگاه استقلال طبق نظر جواد نکونام و…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…