ژوزه مورینیو پیش‌بینی می‌کند؛ این تیم قهرمان یورو می‌شود/ توپ طلا هم به ستاره رئال می‌رسد

ژوزه مورینیو پیش‌بینی می‌کند؛ این تیم قهرمان یورو می‌شود/ توپ طلا هم به ستاره رئال می‌رسد

جام ملت‌های اروپا اواخر این هفته در آلمان آغاز می‌شود و میزبان در جمعه شب به مصاف اسکاتلند می‌رود و انگلیس دو روز بعد در روز یکشنبه رقابت خود را در گروه C مقابل صربستان آغاز می‌کند.

به گزارش 9صبح،ژوزه مورینیو معتقد است که جود بلینگام در یورو ۲۰۲۴ درخششی بی‌نظیر خواهد داشت با اینکه انگلیس قهرمان نمی‌شود و پرتغال جام را بالای سر خواهد برد.جام ملت‌های اروپا اواخر این هفته در آلمان آغاز می‌شود و میزبان در جمعه شب به مصاف اسکاتلند می‌رود و انگلیس دو روز بعد در روز یکشنبه رقابت خود را در گروه C مقابل صربستان آغاز می‌کند.مردان گرت ساوت‌گیت علیرغم عملکرد ضعیفی که در آخرین بازی خود در برابر ایسلند از خود نشان دادند، یکی از شانس‌های قهرمانی در مسابقات هستند. و اگرچه ژوزه مورینیو بر این باور است که انگلیس به فینال راه پیدا می‌کند، اما کشور خود را قهرمان یورو می‌داند.

در طول مصاحبه با تی‌ان‌تی اسپورت از مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه، خواسته شد که بگوید چه کسی به عنوان نایب قهرمانی خواهد رسید و او انگلیس را انتخاب کرد. از آقای خاص پرسیده شد که تیم شگفتی‌ساز مسابقات را نام ببرد و او پاسخ داد: «هر تیمی که از پرتغال، انگلیس و فرانسه پیشی بگیرد. حتی آلمان. برای اینکه این سه تیم مدعیان اصلی قهرمانی هستند.»

مورینیو در ادامه پیش‌بینی‌های خود، کفش طلا را از آن هری کین دانست و جود بلینگام را به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب کرد. تیم کارلو آنچلوتی فصل گذشته هم لالیگا و هم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و فوق ستاره ۲۰ ساله لوس بلانکوس نقش تاثیرگذاری را ایفا کرد و در مجموع ۲۳ گل برای رئال به ثمر رساند. انتظار می‌رود که بازیکن فصل لالیگا نقش برجسته‌ای برای انگلیس در یورو نیز ایفا کند.

در نهایت، از مورینیو پرسیده شد که به نظر او چه کسی برنده توپ طلا خواهد بود و او وینیسیوس جونیور از رئال مادرید را انتخاب کرد که به تیمش کمک کرد تا فصل گذشته دبل قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آورد و تابستان امسال در کوپا آمریکا برای برزیل بازی خواهد کرد. این بازیکن ۲۳ ساله فصل گذشته ۲۱ بار گلزنی کرد و ۹ پاس گل برای مادرید به ثبت رساند که در هر دو شاخص، ۲ گل کمتر از بلینگام بود. اما او سه بازی کمتر انجام داد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد و تیمش یک بار دیگر جام را بالای سر برد.

برنده در اکتبر امسال مشخص خواهد شد و مدعیان چهار ماه فرصت دارند تا خود را به عنوان بهترین بازیکن جهان ثابت کنند.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…

    • لوکادیا که برای فیفا دی ماه خرداد به…