۵۰ هزار هوادار آلبانی تماشاگر دیدار با ایتالیا خواهند بود!

50 هزار هوادار آلبانی تماشاگر دیدار با ایتالیا خواهند بود!

انتظار می‌رود هواداران ترکیه هم اقدام مشابهی انجام داده باشندتیم ملی ایتالیا در دیدار با آلبانی فشار هواداران این تیم را احساس خواهد کرد.

به گزارش 9صبح،آلبانیایی‌های مقیم آلمان بلیت دیدار با ایتالیا را خریداری کرده‌اند.انتظار می‌رود هواداران ترکیه هم اقدام مشابهی انجام داده باشندتیم ملی ایتالیا در دیدار با آلبانی فشار هواداران این تیم را احساس خواهد کرد. 

به گزارش ESPN؛ یوفا و مقامات یورو 2024 آماده حضور بیش از 50 هزار هوادار آلبانی برای دیدار با ایتالیا هستند. به گفته منابع آگاه، آلبانی بزرگ‌ترین گروه هواداری را پس از میزبان در اختیار دارد. علاقه به فوتبال در بالکان به حدی است که ادی راما، نخست وزیر آلبانی، پارلمان این کشور را به مدت 10 روز تعطیل کرده است تا مقامات دولت و مجلس برای تشویق کشورشان راهی آلمان شوند. ظرفیت ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک در بوندسلیگا 81 هزار نفر است اما این رقم در طول برگزاری یورو 2024 به 62 هزار نفر کاهش می‌یابد. منابع یوفا تایید کرده‌اند بخش بزرگی از بلیت‌های جایگاه بی‌طرف این ورزشگاه برای دیدار شنبه را هواداران آلبانی خریداری کرده‌اند. با خریداری بلیت‌ها توسط آلبانیایی‌های مقیم آلمان، تیم ملی ایتالیا برای دیدار آغازین گروه B کمتر از 10 هزار هوادار خواهد داشت. 

پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار هوادار اسکاتلندی در طول مسابقات در آلمان حضور داشته باشند، در حالی که که انگلیس، هلند و لهستان نیز با تعداد زیادی از هوادار خود به این محل برگزاری یورو 2024 سفر کرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود بازی‌های گروه F رقابت‌ها تحت الشعاع هواداران تیم ملی ترکیه قرار بگیرد. بیش از 7 میلیون نفر از اهالی ترکیه ساکن آلمان هستند. 

منبع:طرفداری

    نظر شما