رضایت سپاهان از نبودن پرسپولیس در نیمه نهایی!

رضایت سپاهان از نبودن پرسپولیس در نیمه نهایی!

شاگردان مورایس در نیمه نهایی جام حذفی درحالی از گل گهر میزبانی خواهند کرد که خاطره تلخی از آخرین حضور در نیمه نهایی مسابقات دارند.

به گزارش 9صبح،تیم سپاهان بعد از پنج سال به جمع چهار تیم جام حذفی رسیده است.شاگردان مورایس در نیمه نهایی جام حذفی درحالی از گل گهر میزبانی خواهند کرد که خاطره تلخی از آخرین حضور در نیمه نهایی مسابقات دارند.

سپاهان یکی از ناکام‌های مطلق جام جذفی در یک دهه اخیر بوده چرا که هرگز موفق به فینالیست شدن نشده و آخرین بار در سال ۹۲ با شکست پرسپولیس در فینال موفق به کسب قهرمانی جام حذفی شد. طلایی پوشان همچنین خاطره خوشی از آخرین باری که در مرحله نیمه نهایی حضور داشتنند نیز ندارند.

آن‌ها پنج سال پیش با وجود میزبانی از پرسپولیس برانکو در نهایت با گل احمد نورالهی در یکصد و بیستمین دقیقه بازی، شکست تلخی را تجربه کردند. دیداری که در خرداد ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

شاگردان قلعه‌نویی با وجود ۹ نفره شدن در آن دیدار بعد از اخراج کی‌روش استنلی و ایرانپوریان، فرصت گلزنی به پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی بدست آوردند اما ضربه عجیب مهدی کیانی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت تا در آخرین ثانیه‌های بازی شوت نورالهی با برخورد به یزدانی وارد دروازه میزبان شود.

جالب آنکه پیام نیازمند، محمد کریمی و سیاوش یزدانی تنها بازیکنان ترکیب فعلی سپاهان هستند که در آخرین حضور طلایی پوشان در نیمه نهایی در سال ۹۸ همراه این تیم بودند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما