دراگان اسکوچیچ فعلا دور از پرسپولیس!

دراگان اسکوچیچ فعلا دور از پرسپولیس!

مانور دلال ها برای پیوستن دراگان اسکوچیچ به پرسپولیس بی نتیجه مانده است.

به گزارش 9صبح،گروهی که طی دوره های قبل از حضور اسکوچیچ در تیم ملی پول های زیادی به جیب زدند و پکیجی لیست تیم ملی را می بستند،این بار هم می خواهند به زور مرد کروات را به پرسپولیس تحمیل کنند.مانور دلال ها برای پیوستن دراگان اسکوچیچ به پرسپولیس بی نتیجه مانده است.

پیش از آنکه باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی اعلام کند اوسمار ویرا دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود، ناگهان نام دراگان اسکوچیچ از طریق برخی مطرح شد و حتی این گروه پا را فراتر گذاشته و مدعی شدند اسکوچیچ با پرسپولیس به توافقات اولیه دست یافته است!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیگیری ها نشان می دهد اصلا در آن مقطع مذاکره ای بین مدیران پرسپولیس و دراگان اسکوچیچ شکل نگرفته بوده و حالا اینکه چطور خبر توافق منتشر می شود را باید از دلال ها پرسید! در دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران هم لیست تیم ملی با ابهامات زیادی مواجه بود و گفته می شد دلال ها پول می گیرند و لیست را پکیجی می بندند.

دلال هایی که از کنار اسکوچیچ به پول خوبی رسیده اند، حالا وقتی نیمکت پرسپولیس را خالی و فرصت را فراهم دیده اند، دوباره دست به کار شده اند و نام اسکوچیچ را به عنوان گزینه قطعی نیمکت پرسپولیس مطرح کرده اند.

البته تیر دلال ها به سنگ خورده و با هوشیاری هواداران پرسپولیس و مدیران این تیم، فعلا گزینه اسکوچیچ از پرسپولیس دور است، نه اینکه دلال ها دوباره هوس کنند گزینه شان را به زور به نیمکت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران تحمیل کنند!

سوال مهمی که باید پرسیده شود این است آیا اصلا اسکوچیچ در حد و اندازه های نیمکت پرسپولیس هست؟ آیا هواداران و بازیکنان این سرمربی را قبول دارند؟ اسکوچیچ به خاطر کدام عملکرد درخشان و رزومه باید گزینه هدایت پرسپولیس باشد آن هم در حالی که گزینه های به مراتب بهتری هم وجود دارند؟

مانور بعدی دلال ها هم درباره رقم قرارداد اسکوچیچ بود. برخی مدعی شدند اسکوچیچ فقط خودش 1.2 میلیون دلار می خواهد و پول کادرش هم جدا خواهد بود. آیا اسکوچیچ ارزش این قیمت را دارد؟ البته احتمالا مطرح شدن این ارقام بالا برای این است که اگر روزی اسکوچیچ با پرسپولیس به توافق رسید و رقم قرارداد خیلی کمتر از این حرف ها بود، بگویند مرد کروات تخفیف هم داده و برای او مقبولیت بخرند!

فعلا خطر اسکوچیچ رفع شده و او در لیست گزینه های پرسپولیس جایی ندارد.

منبع:طرفداری

وب گردی

    نظر شما