نظر کافو در مورد کارواخال و وینیسیوس

نظر کافو در مورد کارواخال و وینیسیوس

کافو، اسطوره فوتبال برزیل، کارواخال را بهترین مدافع کناری جهان و وینیسیوس جونیور را شانس اول کسب توپ طلا می‌داند.

به گزارش 9صبح،کافو، کارواخال را بالاتر از ترنت الکساندر آرنولد و کایل واکر بهترین فولبک راست دنیا می‌داند.کافو، اسطوره فوتبال برزیل، کارواخال را بهترین مدافع کناری جهان و وینیسیوس جونیور را شانس اول کسب توپ طلا می‌داند.

مدافع راست افسانه‌ای فوتبال دنیا، دنی کارواخال، مدافع کهنه‌کار اسپانیایی رئال مادرید را در حال حاضر بهترین فولبک جهان می‌داند. کارواخال پس از گذراندن دورانی سخت به دلیل مصدومیت، در 12 تا 18 ماه گذشته به بهترین سطح خود بازگشته و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر لوس بلانکوس ایفا کرده است. کارواخال حتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند، نمایشی درخشان برای رئال مادرید به نمایش گذاشت و در ومبلی گلزنی کرد.

کارواخال بهترین فولبک دنیاست

کافو، کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 2002، در گفتگو با  EFE  از ریودوژانیرو، کارواخال را به خاطر فصل درخشانی که پشت سر گذاشت، مورد تحسین قرار داد و گفت:

 

صادقانه بگویم، من از عملکرد او تعجب نکردم، چون از پتانسیل کارواخال مدت‌هاست که باخبرم. با اینکه من برزیلی هستم، اما می‌گویم او بهترین مدافع کناری دنیاست. ترنت الکساندر آرنولد و کایل واکر در میان بهترین‌ها هستند اما برای من، کارواخال شماره یک است.

 

در حال حاضر او نقش بسیار مهمی در رئال مادرید دارد، او رهبر این تیم است. او مدافع کناری است که به جلو می‌رود، سانتر می‌کند، یارگیری می‌کند، گل می‌زند و از آن لذت می‌برد.

وینیسیوس برنده توپ طلاست

کافو در ادامه به تمجید از هم‌تیمی کارواخال در رئال مادرید، وینیسیوس جونیور پرداخت و از او به عنوان برنده توپ طلا یاد کرد.

 

من او را فقط به عنوان یک مدعی نمی‌بینم، بلکه به عنوان برنده توپ طلا می‌بینم. به خاطر تمام کارها و درخششی که وینی در طول فصل‌های گذشته داشته و از همه مهم‌تر به خاطر کاری که این فصل در فینال لیگ قهرمانان انجام داد و نقش بسیار مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا داشت. آمار وینیسیوس بسیار جذاب است، بنابراین فکر می‌کنم او لیاقتش را دارد که برنده توپ طلا شود.

اندریک، الماس برزیل است

کافو همچنین از اندریک برای موفقیت در رئال مادرید حمایت و تأکید کرد که کارلو آنچلوتی می‌داند چگونه بهترین بازی را از این مهاجم نوجوان بگیرد. اسطوره فوتبال برزیل و دنیای فوتبال در مورد اندریک اظهار داشت:

 

(در برزیل) می‌گوییم الماسی در دست داریم و آن اندریک است. اما باید بدانید که چگونه یک الماس را تراش دهید و آنچلوتی این را به خوبی می‌داند. او می‌داند چگونه بازیکنان جوانی را که در آینده می‌توانند بهترین بازیکنان جهان شوند را تراش دهد.

 

اندریک بازیکن آینده‌داری است، او همین حالا هم واقعیت فوتبال برزیل است و قادر خواهد بود تا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. اما او بازیکن جوانی است و با این انتظار که قرار است در کنار بهترین‌های جهان بازی کند، باید رفته رفته آماده شود و گام به گام پیش برود.

منبع:طرفداری

    نظر شما