لائوتارو مارتینز:مسی فقط با یک نگاه پنالتی را به من داد

لائوتارو مارتینز:مسی فقط با یک نگاه پنالتی را به من داد

تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته و در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی گواتمالا به میدان رفت و موفق شد این تیم را در یک دیدار پرگل و تماشایی با نتیجه ۱-۴ از سر راه بردارد تا با قدرت و انگیزه بالا راهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ شود.

به گزارش 9صبح،لائوتارو مارتینز، ستاره تیم ملی آرژانتین، اظهارات جالبی را درباره ایستادن پشت ضربه پنالتی در حضور لیونل مسی مطرح کرد.تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته و در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی گواتمالا به میدان رفت و موفق شد این تیم را در یک دیدار پرگل و تماشایی با نتیجه ۱-۴ از سر راه بردارد تا با قدرت و انگیزه بالا راهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ شود.

در حالی که این بازی در نیمه اول با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، داور یک پنالتی به سود شاگردان لیونل اسکالونی گرفت و در حالی که همه منتظر بودند که مسی پشت این توپ قرار بگیرد اما مارتینز پشت ضربه رفت و توانست آن را به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیندازد.

او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این صحنه اظهار داشت: «من فقط به لئو نگاه کردم و او پنالتی را به من داد. از او تشکر کردم و می‌خواهم به صورت علنی هم از او تشکر کنم. این رفتاری از بازیکنی بزرگ و جنتلمن در درون و بیرون زمین است. این اتفاق برای من بسیار مهم است.»

تیم ملی آرژانتین باید به زودی در رقابت‎‌های کوپا آمه‌ریکا به میدان برود. آنها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قدم به این مسابقات خواهند گذاشت و امیدوار هستند که بتوانند بار دیگر این جام را به خانه بیاورند.

منبع:ورزش سه

    نظر شما