آرژانتین۴_۱گواتمالا؛شمشیر مدافع عنوان قهرمانی تیزتر از همیشه

آرژانتین4_1گواتمالا؛شمشیر مدافع عنوان قهرمانی تیزتر از همیشه

از ساعت ۳:۳۰ بامداد شنبه به وقت تهران، تیم های گواتمالا و آرژانتین در استادیوم فدکس فیلد شهر مریلند آمریکا مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش 9صبح،آرژانتین در آخرین بازی دوستانه اش قبل کوپا آمریکا، مقابل گواتمالا به پیروزی رسید، آن هم با دو گل از لیونل مسی و دو گل از لائوتارو مارتینز.از ساعت ۳:۳۰ بامداد شنبه به وقت تهران، تیم های گواتمالا و آرژانتین در استادیوم فدکس فیلد شهر مریلند آمریکا مقابل هم قرار گرفتند. در نهاین این لیونل مسی و یارانش بودند که مقابل تیم رنکینگ ۱۰۸ فیفا به پیروزی رسیدند.

گزارش بازی 

برخلاف انتظارات، این گواتمالا بود که با ایجاد اولین موقعیت موفق به گلزنی شد. ریباند یک ضربه ایستگاهی که توسط امیلیانو مارتینز کامل مهار نشد، مقابل لیساندرو مارتینز افتاد و او هم به اشتباه به جای دفع توپ، دروازه خودی را باز کرد. لیونل مسی در همان نیمه اول کار را به تساوی کشاند، دروازه بان گواتمالا شاهد قطع پاسش توسط فوق ستاره آرژانتینی بود و همان توپ به سادگی وارد دروازه خالی اش شد.

در اواخر این نیمه آرژانتین صاحب ضربه پنالتی شد و در حالی که لیونل مسی در زمین حضور داشت، لائوتارو مارتینز پشت توپ قرار گرفت تا اولین گل خودش در این بازی را به ثمر برساند. لیونل مسی فرصت این را داشت که یک گل از روی ضربه آزاد هم به ثمر برساند اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه این آرژانتین بود که اختلاف را با گل لائوتارو مارتینز دو برابر کرد. پاس گل را هم کسی جز لیونل مسی ارسال نکرد. البته انزو فرناندز هم نقش مهمی در به ثمر رسیدن این گل داشت.

دقیقه ۷۷ نوبت به دومین گل لیونل مسی رسید. آنخل دی ماریا که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، پاس گل داد تا مسی گلزنی کند‌. این بازیکن حالا به رکورد ۱۰۸ گل ملی رسیده و تنها یک گل تا رکورد ۱۰۹ گل علی دایی فاصله دارد.

این مسابقه، آخرین بازی دوستانه آرژانتین قبل از کوپا آمریکا بود. آلبی سلسته بامداد پنجشنبه به وقت تهران تهران، کار خودش در کوپا آمریکا را با بازی مقابل کانادا شروع می کند.

منبع:طرفداری

    نظر شما