خود گذشتگی لیونل مسی برای گلزنی لائوتارو مارتینز+عکس

خود گذشتگی لیونل مسی برای گلزنی لائوتارو مارتینز+عکس

تنها گل آرژانتین که مسی روی آن تاثیر مستقیم نگذاشت، پنالتی لائوتارو مارتینز بود؛ ضربه ای که مسی خودش می توانست آن را بزند تا در نهایت هت تریک کند و البته در همین بازی به رکورد 109 گل علی دایی برسد.

به گزارش 9صبح،این اولین باری نبود که لیونل مسی به هم تیمی هایش اجازه پنالتی زدن داد. در جریان پیروزی 1-4 آرژانتین مقابل گواتمالا، لیونل مسی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به لائوتارو مارتینز داد.تنها گل آرژانتین که مسی روی آن تاثیر مستقیم نگذاشت، پنالتی لائوتارو مارتینز بود؛ ضربه ای که مسی خودش می توانست آن را بزند تا در نهایت هت تریک کند و البته در همین بازی به رکورد 109 گل علی دایی برسد. 

لائوتارو مارتینز به دلیل عملکرد بد در جام جهانی و از دست رفتن جایگاهش در ترکیب اصلی به خاطر روی کار آمدن خولیان آلوارز، ماه های سختی را در تیم ملی آرژانتین گذرانده است. مسی به عنوان کاپیتان آلبی سلسته پنالتی را به او داد تا به ریکاوری روحی او کمک کند. لائوتارو مارتینز به ESPN گفت: 

من تنها به لئو نگاه کردم و او خودش پنالتی را به من داد. از او تشکر کردم و می خواهم اینجا به شکل علنی یک بار دیگر از او تشکر کنم. این رفتار نشانه یک آدم بزرگ است، یک جنتلمن داخل و خارج از زمین. این پنالتی اهمیت زیادی برای من داشت.

مسی

منبع:طرفداری

    نظر شما