اعتمادبه‌نفس یولیان ناگلزمن؛می‌دانستم به چنین بردی می‌رسیم

اعتمادبه‌نفس یولیان ناگلزمن؛می‌دانستم به چنین بردی می‌رسیم

تیم ملی آلمان در نخستین بازی‌اش در یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند به برتری قاطع ۵-۱ دست پیدا کرد تا شروع خوبی در مسابقاتی که میزبان است، داشته باشد.

به گزارش 9صبح،یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان از عملکرد بسیار خوب بازیکنانش در دیدار مقابل اسکاتلند غافلگیر نشده است.تیم ملی آلمان در نخستین بازی‌اش در یورو ۲۰۲۴ مقابل اسکاتلند به برتری قاطع ۵-۱ دست پیدا کرد تا شروع خوبی در مسابقاتی که میزبان است، داشته باشد.

یولیان ناگلزمن پس از این برد گفت: «اگر کسی قبل از بازی می‌گفت که چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد، با کمال میل آن را قبول می‌کردم. ۲۰ دقیقه تحسین‌برانگیز بازی کردیم. گل‌های اول‌مان عالی بودند. فکر می‌کنم اسکاتلندی‌ها هم تحت تأثیر آن گل‌ها قرار گرفتند. توانایی‌های‌مان را به خوبی به معرض نمایش گذاشتیم. من همچنین از نمایش ایلکای گوندوغان بسیار راضی‌ام. او خیلی خوب بود و مثل همیشه آماده دادن یک پاس خوب.اینکه بسیاری از بازیکنانم در همان ابتدای مسابقه خوب ظاهر شدند خیلی ارزشمند بود.

سرمربی آلمان در ادامه بیان کرد: «جمال (موسیالا) گل زیبایی زد. درست مانند فلوریان ویرتس. ایلکای هم حقش بود که یک گل بزند. خیلی خوب شد که هر یک از گل‌های‌مان توسط یک نفر زده شد. قدم خوبی بود اما این تنها اول راه است. باید ادامه دهیم. به این شروع نیاز داشتیم. بازی بعدی با مجارستان در روز چهارشنبه اما داستان دیگری خواهد داشت.»

منبع:خبرورزشی

وب گردی

    نظر شما