لباس VAR برتن داوران لیگ برتری+عکس

لباس VAR برتن داوران لیگ برتری+عکس

پس از اعطای لایسنس VAR به ۷ داور بین‌المللی ایرانی، حالا نوبت به داوران لیگ برتری رسیده تا آنها نیز با دریافت آموزش استفاده از این تکنولوژی، آماده استفاده از آن شوند.

به گزارش 9صبح،دومین دوره لایسنس VAR در لیگ برتر ایران برگزار می‌شود.پس از اعطای لایسنس VAR به ۷ داور بین‌المللی ایرانی، حالا نوبت به داوران لیگ برتری رسیده تا آنها نیز با دریافت آموزش استفاده از این تکنولوژی، آماده استفاده از آن شوند.

در این مرحله ۲۴ داور و کمک داور در کمپ تیم‌های ملی حضور دارند تا کار کردن با تکنولوژی داور ویدیویی را بیاموزند. در این بین محمدرضا ابوالفضلی که سابقه حضور در جام جهانی و ملت‌ها را دارد و فصل گذشته به دلیل قانون محدودکننده ۴۵ سالگی از داوری کنار رفت، به عنوان مدرس و ناظر در این کلاس‌ها حضور دارد.

همچنین دانیال مرادی، سرپرست کمیته داوران و جانشین خداداد افشاریان هم به این کلاس‌ها ملحق شده و باتوجه به آشنایی با این سیستم، به آموزش داوران کمک می‌رساند.

نکته جالب اینکه در این کلاس چهره‌های سرشناسی چون محمدحسین ترابیان، کوپال ناظمی، علی صفایی و... حضور دارند و با دریافت لایسنس، آماده قضاوت در بازی‌های لیگ برتر خواهند شد.

var

منبع:خبرورزشی

    نظر شما