رونالد کومان:

خوب فرصت می‌سازیم ولی به اندازه کافی گل نمی‌زنیم

خوب فرصت می‌سازیم ولی به اندازه کافی گل نمی‌زنیم

ووت وخهورست، مهاجم تنومند هلندی، نه تنها برای گل پیروزی بخش خود در بازی مقابل لهستان در روز یکشنبه مورد تحسین قرار گرفت، بلکه به خاطر رفتار حرفه‌ای خود پس از اینکه در ابتدا روی نیمکت قرار گرفت نیز ستایش شد.

به گزارش 9صبح،سرمربی ۶۱ ساله لاله‌های نارنجی، انتقاداتی را به عملکرد تیمش وارد می‌داند. ووت وخهورست ، مهاجم تنومند هلندی، نه تنها برای گل پیروزی بخش خود در بازی مقابل لهستان در روز یکشنبه مورد تحسین قرار گرفت، بلکه به خاطر رفتار حرفه‌ای خود پس از اینکه در ابتدا روی نیمکت قرار گرفت نیز ستایش شد.به گزارش خبرگزاری رویترز، این مهاجم تعویضی در دقیقه ۸۱ به میدان آمد و ظرف مدت ۱۲۰ ثانیه با اولین لمس توپ خود، هلند را در در ورزشگاه فولکس پارک به پیروزی رساند.

رونالد کومان ، سرمربی تیم، فاش کرد که وخهورست ۳۱ ساله از اینکه در ترکیب اصلی قرار نگرفته ناراضی بوده است، اما تلاش او برای اثبات اشتباه سرمربی، کومان را خوشحال کرد.

کومان قبل از شروع مسابقات با تک تک اعضای تیم به صورت جداگانه صحبت کرد و توضیح داد که به نظر او نقش آنها چه خواهد بود. او گفت که وخهورست از اینکه به او گفته شد روی نیمکت خواهد نشست، راضی نبود.

 

سعی کردم به هر بازیکن احتمال قرار گرفتن در ترکیب اصلی یا ورود به زمین در نیمه دوم را در شرایطی که ممکن است به رویکرد متفاوتی نیاز داشته باشیم، توضیح دهم. او کمی ناراحت بود و فکر می‌کنم این واکنش خوبی است. وخهورست ناراحت بود و سپس تمام تلاش خود را کرد تا به ترکیب اصلی راه پیدا کند. این ذهنیتی عالی از یک بازیکن است.

با اینکه هلند فرصت‌های زیادی را از دست داد، وخهورست درست زمانی که به نظر می‌رسید هلندی های بی دقت با وجود تسلط بر لهستان نمی‌توانند با حداکثر امتیازها از زمین خارج شوند، به عنوان یک عامل سرنوشت‌ساز عمل کرد.

کومان افزود:

 

احساس می‌کردم که او می‌خواهد کاری انجام دهد. در حضور وخهورست می‌دانید که کسی را دارید که قد بلندی دارد و روی ارسال‌ها خطرناک است. من همیشه به آوردن وخهورست فکر می‌کنم زیرا او همچنین سابقه مهم بودن و زدن گل‌های پیروزی‌بخش را دارد.

با این حال، با وجود تمام تلاش‌ها، کومان از عملکرد کلی تیمش راضی نبود.

 

بازی باید در نیمه اول ۳-۱ یا ۴-۱ می‌شد و بعد از آن دیدید که کار سخت شد. نمی‌دانم دقیقا چقدر موقعیت داشتیم. آلمان دو موقعیت به دست آورد و دو گل زد.

اشاره او به پیروزی ۵-۱ تیم میزبان مقابل اسکاتلند در بازی افتتاحیه مسابقات بود.

 

ما پنج موقعیت ایجاد می‌کنیم و یک گل می‌زنیم. ایجاد موقعیت یک چیز است، اما استفاده از آنها چیز دیگری است.

کومان در پایان افزود:

 

لحظات خوبی هم وجود داشت. اما جای بهبود زیادی وجود دارد. برای مثال، استفاده از فضاها. در سمت چپ آنها موقعیت‌های زیادی وجود داشت، اما ما از آن‌ها نهایت استفاده را نکردیم. 

کودی خاکپو نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. او خطرناک بود و باید بیشتر به او پاس بدهیم.

منبع:طرفداری

    نظر شما