کانسلو:کریستیانو رونالدو رهبر و کاپیتان پرتغال است

کانسلو:کریستیانو رونالدو رهبر و کاپیتان پرتغال است

فولبک پرتغالی در حال حاضر اما به باشگاه های منچسترسیتی و بارسلونا فکر نمی کند و تمام تمرکزش روی یورو منطعف شده است.

به گزارش 9صبح،کانسلو می خواهد از تجربه حضور در اولین یوروی خودش لذت ببرد. ژائو کانسلو پس از گذراندن یک فصل قرضی در بارسلونا، هنوز نمی داند که در فصل آینده برای کدام تیم بازی خواهد کرد.فولبک پرتغالی در حال حاضر اما به باشگاه های منچسترسیتی و بارسلونا فکر نمی کند و تمام تمرکزش روی یورو منطعف شده است.کانسلو در مصاحبه جدیدش در این مورد گفت: 

تمام تمرکز من روی یورو و پرتغال است. یورو 2020 (غیبت به دلیل ابتلا به کرونا) را به شکل غیرمنصفانه ای از دست دادم و حالا می خواهم همه چیز را ثابت کنم. همیشه رویای بازی در یورو را داشتم و کرونا یک نامردی کامل بود چون فصل فوق العاده ای را سپری کرده بودم. با این حال زندگی گاهی اوقات خودش برای شما تصمیم می گیرد.  

 در نهایت اهمیتی ندارد که در چند باشگاه بازی خواهم کرد، تیم ملی اوج کار دوران حرفه ای من است چون در این تیم نماینده خانواده، دوستانی که در کوچه و خیابان با آنها بازی کردم و مردم کشورم هستم. 

از کانسلو سوال شد که این بهترین پرتغال تاریخ است؟

 پاسخ به این سوال بسیار سخت است. تیم باکیفیتی داریم اما قبلا هم نسل های فوق العاده ای داشتیم، مثل تیم 2004 که به فینال رسید و بازیکنان بی نظیری داشت. تیم 2016 هم قهرمان شد تا نام خودش را در تاریخ کشور جاودانه کند. اگر قهرمان شویم، نام مان در تاریخ جاودانه خواهد شد. 

ژائو کانسلو در نهایت راجع به ششمین یوروی کریستیانو رونالدو صحبت کرد:

این نتیجه تلاش، استعداد و زحمات اوست. کریستیانو رهبر و کاپیتان این تیم است. 

از ساعت 22:30 سه شنبه به وقت تهران، تیم های پرتغال و جمهوری چک آخرین بازی از هفته اول مرحله گروهی یورو 2024 را برگزار خواهند کرد تا کارشان را در این تورنمنت شروع کنند.

منبع:طرفداری

    نظر شما