الیویه ژیرو به مصدومیت شدید کیلیان امباپه برابر اتریش واکنش نشان داد

الیویه ژیرو به مصدومیت شدید کیلیان امباپه برابر اتریش واکنش نشان داد

در چهارمین و آخرین بازی روز چهارم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024، شب گذشته در شهر دوسلدورف، تیم‌های ملی اتریش و فرانسه برابر یکدیگر صف‌‌آرایی کردند که این بازی با برتری 1-0 فرانسوی‌‌ها به پایان رسید.

به گزارش 9صبح،الیویه ژیرو به مصدومیت شدید کیلیان امباپه برابر اتریش واکنش نشان داد و گفت از شیرینی پیروزی کاسته شد.در چهارمین و آخرین بازی روز چهارم مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024، شب گذشته در شهر دوسلدورف، تیم‌های ملی اتریش و فرانسه برابر یکدیگر صف‌‌آرایی کردند که این بازی با برتری 1-0 فرانسوی‌‌ها به پایان رسید.

تنها گل منجر به برتری خروس‌ها را ماکسیمیلیان ووبر، مدافع اتریش، با گشودن دروازه خودی در دقیقه 38 بازی به ثمر رساند. پس از چند تلاش بی‌ثمر و موقعیت‌های نه‌چندان خطرناک فرانسوی‌ها، در نهایت ستاره خط حمله این تیم کیلیان امباپه از جناح راست وارد محوطه جریمه حریف شد و توپ را روی دروازه اتریش ارسال کرد که مدافع حریف، ماکسیمیلیان ووبر، آن را با ضربه سر به‌اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

از نکات مهم بازی مصدومیت کیلیان امباپه، ستاره خط حمله فرانسوی‌ها از ناحیه بینی و خونریزی آن هنگام تلاش برای زدن ضربه سر در دقیقه 86 بود که او را مجبور به ترک میدان کرد (ژیرو وارد زمین شد).

ژیرو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم منظم و منسجم بازی کردیم. شانس‌های خوبی خلق کردیم که برای بازی‌های بعدی به ما امید می‌دهد، اما این هم درست است که انتظارات از فرانسه بالاست و ما باید بهتر کار می‌کردیم.»

ژیرو ادامه داد: «در هر صورت مهم پیروزی بود و سه امتیاز باارزش را کسب کردیم. متاسفانه در اواخر بازی مصدومیت کیلیان حال همه را خراب کرد و از شیرینی پیروزی کاسته شد. مصدومیت بدی بود و من چیز زیادی در مورد وضعیتش نمی‌توانم بگویم. تست‌هایی روی کیلیان انجام خواهد شد و همه امیدواریم هر چه زودتر برگردد.»

منبع:ورزش سه

    نظر شما