تیاگو موتا به یوونتوس:کریم آدیمی را جذب کنید

تیاگو موتا به یوونتوس:کریم آدیمی را جذب کنید

عملکرد چشمگیر آدیمی در دوران حضورش در ترکیب زنبورها، باعث شده سران یوونتوس نیز نظر مثبتی روی جذب او داشته باشند.

به گزارش 9صبح،مهاجم دورتموند در لیست سرمربی جدید یوونتوس قرار گرفته‌استبه گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تیاگو موتا می‌خواهد سرعت و تطبیق پذیری را به گزینه های تهاجمی خود در یوونتوس اضافه کند و در همین راستا، کریم آدیمی مهاجم 22 ساله بوروسیا دورتموند را زیر نظر گرفته‌است.عملکرد چشمگیر آدیمی در دوران حضورش در ترکیب زنبورها، باعث شده سران یوونتوس نیز نظر مثبتی روی جذب او داشته باشند. این در حالی است که بیانکونری پیش‌تر راجع به وضعیت جیدون سانچو، میسون گرینوود و حتی آلوارو موراتا نیز پرس و جو کرده بود.

در کنار علاقه یوونتوس به آدیمی، دورتموند نیز به دین هویسن و ماتیاس سوله که هر دو در عضویت یوونتوس هستند، علاقه دارد. زنبورها هویسن را جانشینی ایده‌آل برای متس هوملس می‌دانند و حاضرند به هر طریقی که شده، این مدافع جوان را به زیگنال ایدونا پارک منتقل کنند.

آدیمی هرچند آمار چشمگیری از لحاظ گلزنی ندارد (۱۴ گل در دو فصل حضورش در دورتموند) اما او دارای سرعت بالا، تکنیک چشمگیر و توانایی بازی در پست‌های متعدد است. این بازیکن می‌تواند در هر دو پست وینگر چپ و راست بازی کند و در صورت لزوم، در نوک حمله نیز قرار بگیرد.

گفتنی است کریم آدیمی تا سال ۲۰۲۷ با دورتموند قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترانسفرمارکت، ۲۸ میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

منبع:طرفداری

    نظر شما