آدریان رابیو:می‌توانیم جای خالی امباپه را پر کنیم؛ تیاگو موتا تاثیری در آینده من ندارد

آدریان رابیو:می‌توانیم جای خالی امباپه را پر کنیم؛ تیاگو موتا تاثیری در آینده من ندارد

قرارداد آدریان رابیو 29 با یوونتوس کمتر از دو هفته دیگر به پایان می رسد و انتظار نمی رود تا پایان ماه قرارداد جدیدی امضا کند، بنابراین او از نظر فنی به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود.

به گزارش 9صبح،هافبک فرانسوی یوونتوس می گوید که شناختی که میان او و تیاگو موتا وجود دارد، تاثیری در آینده او ندارد.قرارداد آدریان رابیو 29 با یوونتوس کمتر از دو هفته دیگر به پایان می رسد و انتظار نمی رود تا پایان ماه قرارداد جدیدی امضا کند، بنابراین او از نظر فنی به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود.

کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس قصد دارد پس از یورو، قرارداد دو ساله جدیدی را به رابیو و مدیر برنامه اش پیشنهاد دهد. حقوق پیشنهادی او حدود 7.5 میلیون یورو خالص در هر فصل خواهد بود. در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت، رابیو در مورد آینده خودش صحبت کرد:

قرار بود قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا آینده ام را مشخص کنم، اما در پایان فصل زمان کمی وجود داشت و من زودتر آنجا را ترک کردم. وقتی با تیم ملی هستم می خواهم روی هدف تمرکز کنم و آن را به همه چیز اولویت می دهم.  فعلاً آنچه را که دوست دارم در آینده انجام دهم برای خودم نگه می دارم، اما نگران آینده ام نیستم.

نظر رابیو در مورد حضور تیاگو موتا در یوونتوس

موتا مربی فوق العاده ای است که از زمان مربیگری در سری آ کارهای بزرگی انجام داده است. ما چهار یا پنج فصل با هم در پاری سن ژرمن بازی کردیم و همدیگر را به خوبی می شناسیم، اما حضور او در انتخاب من تعیین کننده نیست.

 غیبت کیلیان امباپه 

تیم ما ضربه خورده. او بازیکنی مهم، کاپیتان و رهبر ماست. طبیعتاً این موضوع روی ما و به خصوص حریفان در نحوه آماده شدن برای بازی هایشان تأثیر خواهد گذاشت، اما بازیکنان خوب زیادی در تیم داریم. با نگاهی به بازیکنانی که روی نیمکت داریم، می بینیم که تیم ابزار لازم برای پر کردن جای خالی او را دارد.

منبع:طرفداری

    نظر شما