خولیو باپتیستا: توپ طلا را به وینیسیوس جونیور می‌دهم

خولیو باپتیستا: توپ طلا را به وینیسیوس جونیور می‌دهم

خولیو باپتیستا، بازیکن برزیلی سابق رئال مادرید انتقال امباپه به این تیم را مشکلی برای وینیسیوس جونیور نمی‌داند.

به گزارش 9صبح،خولیو باپتیستا معتقد است اندریک خریدی فوق العاده برای رئال مادرید است اما باید در مورد او صبور باشند.خولیو باپتیستا، بازیکن برزیلی سابق رئال مادرید انتقال امباپه به این تیم را مشکلی برای وینیسیوس جونیور نمی‌داند.

خولیو باپتیستا در مصاحبه اخیر خود با Oddspedia در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. این اسطوره برزیلی وینیسیوس جونیور را شایسته کسب توپ طلا دانست و به تمجید از اندریک پرداخت. او در مورد انتقال امباپه به رئال مادرید و شرایط وینیسیوس گفت:

حضور امباپه مشکلی برای وینیسیوس نخواهد بود. وقتی بازیکنان فوق العاده‌ای چون آن‌ها را دارید، مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنید. وینیسیوس در بسیاری از بازی‌ها تعیین کننده بوده و همیشه در لحظات بزرگ برای تیمش می‌درخشد. فکر می‌کنم او در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست.  توپ طلا؟  یکی از بین وینیسیوس و بلینگام فاتح آن می‌شود. من به علت رقم زدن تفاوت‌ها در بازی‌های بزرگ، آن را به وینیسیوس می‌دهم.

  • اندریک؟

او اگر بازی کند، می‌تواند یک ستاره در کوپا آمریکا باشد اما فکر می‌کنم وینی کارهای بیشتری برای برزیل انجام خواهد داد. باید به رودریگو نیز توجه داشته باشید اما فکر می‌کنم وینی نیاز دارد کارهای بیشتری انجام دهد. امیدوارم حال او بتواند استعداد خود را نشان دهد. اندریک آینده فوق العاده‌ای دارد اما باید صبور باشیم چون با فشار و سطح انتظارات بالایی رو به رو خواهد شد. رئال مادرید باید در مورد او صبور باشد، درست مانند کاری که با وینیسیوس انجام دادند. اندریک می‌تواند همانند رونالدو نازاریو بازیکن بزرگی شود اما باید دوران حرفه‌ای مختص به خودش را رقم بزند. او خریدی فوق العاده برای رئال مادرید است چون واقعاً بازیکن فوق العاده‌ای است.

منبع:طرفداری

    نظر شما