یان کوتو:وینیسیوس جونیور شایسته کسب توپ طلاست

یان کوتو:وینیسیوس جونیور شایسته کسب توپ طلاست

یان کوتو، مدافع راست تیم ملی برزیل از وینیسیوس جونیور برای کسب توپ طلا حمایت کرد.

به گزارش 9صبح،یان کوتو وینیسیوس جونیور را الگویی برای خود و دیگر بازیکنان تیم ملی برزیل می‌داند.یان کوتو، مدافع راست تیم ملی برزیل از وینیسیوس جونیور برای کسب توپ طلا حمایت کرد.

یان کوتو که در تیم ملی برزیل با وینیسیوس جونیور هم تیمی است، این بازیکن را استثنایی و شایسته کسب توپ طلا می‌داند. یان کوتو در مصاحبه جدید خود در مورد وینیسیوس جونیور و توپ طلا گفت:

وینیسیوس استثنایی و متفاوت در تمام جنبه‌هاست. از او برای کسب توپ طلا حمایت خواهم کرد. او دوست من است و بازی در کنار او را ترجیح می‌دهم. برای هر مدافعی کار سختی است که وینیسیوس را متوقف کند. دیدیم که این اتفاق برای کیمیش هم افتاد. در تمرینات تیم ملی وینی را تماشا می‌کنم و این خوب است که در حال پیشرفت هستیم. تماشای یک وینگر در کلاس جهانی که اگر بهترین نباشد، دومین یا سومین بازیکن برتر دنیاست، عالی است. او شایسته کسب توپ طلاست. او در تمام جنبه‌ها در حال پیشرفت است و گل‌ها زیادی به ثمر می‌رساند و پاس گل ارسال می‌کند. از زمان انتقالش به رئال مادرید، پیشرفت زیادی کرده‌است. وینیسیوس عضوی کلیدی در تیم ملی و الگویی برای ماست. تمرین و دفاع مقابل او فوق العاده است و باید پیشرفت زیادی کنم و از او یاد بگیرم.

منبع:طرفداری

    نظر شما