داستان یک یادگاری جالب از زیدان!+عکس

داستان یک یادگاری جالب از زیدان!+عکس

ورزشگاه لایپزیش که از ورزشگاه‌های مهم این دوره یورو ۲۰۲۴ هم به شمار می‌رود، معماری خاص و مدرنی دارد و مورد توجه همه فوتبالدوستان قرار می‌گیرد. اما در حاشیه یورو ۲۰۲۴ بخشی از این ورزشگاه به طور ویژه مورد توجه همه قرار گرفته است؛ یادگاری از زیزو!

به گزارش 9صبح،جای لگد خاطره‌انگیز زین‌الدین زیدان روی در فلزی رختکن ورزشگاه لایپزیش هیچوقت تعمیر نشد تا یادگاری زیزو همیشه به جا بماند.ورزشگاه لایپزیش که از ورزشگاه‌های مهم این دوره یورو ۲۰۲۴ هم به شمار می‌رود، معماری خاص و مدرنی دارد و مورد توجه همه فوتبالدوستان قرار می‌گیرد. اما در حاشیه یورو ۲۰۲۴ بخشی از این ورزشگاه به طور ویژه مورد توجه همه قرار گرفته است؛ یادگاری از زیزو!

در بازی مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۰۶ بین فرانسه و کره جنوبی، زیدان دومین کارت زرد خود را در طول مسابقات دریافت کرد که باعث می‌شد بازی نهایی گروه را از دست بدهد. زیدان که از این اتفاق عصبانی و احساسی شده بود، به رختکن بازگشت. در لحظه‌ای سرشار از احساسات، زیدان به در فلزی رختکن ورزشگاه لایپزیش لگد زد. استوک‌های او دو جای پا به جای گذاشتند. در کنار جای پاها، این نوشته به چشم می‌خورد: «یادگاری از زیزو».

نتیجه نهایی بازی ۱-۱ مساوی بود. تیری آنری، مهاجم فرانسه در دقیقه ۹ برای فرانسه گلزنی کرد، در حالی که پارک جی سانگ از کره جنوبی در دقیقه ۸۱ بازی را به تساوی کشاند. با وجود برتری فرانسه در بیشتر دقایق بازی، این تیم با گل دیرهنگام کره جنوبی غافلگیر شد که منجر به تقسیم امتیاز بین دو تیم شد. به نظر می‌رسد ناکامی تیم در طول بازی، عصبانیت زیادی را برای کاپیتان فرانسوی به همراه داشت.

منبع:خبرورزشی

    نظر شما