والدمار آنتون به دورتموند پیوست

والدمار آنتون به دورتموند پیوست

والدمار آنتون یکی از مهره‌های کلیدی تیم سباستین هونس در این فصل عالی اشتوتگارت بوده و همین باعث شد تا توجه بسیاری از باشگاه‌ها به او جلب شود. اکنون نیز به نظر می‌رسد مقصد بعدی او مشخص شده است.

به گزارش 9صبح،دورتموند در رقابت با بایرلورکوزن بر سر والدمار آنتون پیروز شد.والدمار آنتون یکی از مهره‌های کلیدی تیم سباستین هونس در این فصل عالی اشتوتگارت بوده و همین باعث شد تا توجه بسیاری از باشگاه‌ها به او جلب شود. اکنون نیز به نظر می‌رسد مقصد بعدی او مشخص شده است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛  والدمار آنتون  قراردادی چهار ساله با  دورتموند  امضا می‌کند و زنبورها با پرداخت بند فسخ 22.5 میلیون یورویی گنجانده شده در قراردادش با  اشتوتگارت ، این مدافع 27 ساله را جذب خواهند کرد. بایرلورکوزن  نیز به عنوان جایگزین یوناتان تا به خرید این بازیکن بسیار خوش‌بین بود و قراردادی 1+4 ساله به او پیشنهاد داد اما در نهایت، آنتون دورتموند را انتخاب کرد.  لارس ریکن  مدیر عامل،  سباستین کل  مدیر ورزشی و  اسون میسلینتات  همگی از طرفداران سر سخت آنتون هستند. فابریتزیو رومانو نیز تأیید کرده آنتون با قراردادی چهار ساله به دورتموند می‌پیوندد و بر سر همه چیز توافق شده است. گفتنی است جدای از بند فسخ، قرارداد آنتون با اشتوتگارت تا سال 2027 اعتبار داشت.

منبع:طرفداری

    نظر شما