برونو فرناندش:رونالدو توپ را به من پاس داد/باید از رفتار او درس بگیریم

برونو فرناندش:رونالدو توپ را به من پاس داد/باید از رفتار او درس بگیریم

تیم ملی پرتغال در دومین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ مقابل ترکیه به پیروزی رسید و سه امتیاز شیرین را از آن خود کرد.

به گزارش 9صبح،کریستیانو رونالدو در حالی که می‌توانست به راحتی گلزنی کند اما فرصت را در اختیار برونو فرناندش قرار داد و این هافبک بعد از بازی حرکت زیبای رونالدو را ستود.تیم ملی پرتغال در دومین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ مقابل ترکیه به پیروزی رسید و سه امتیاز شیرین را از آن خود کرد. کریستیانو رونالدو در نیمه دوم این بازی موقعیتی بی‌نظیر برای گلزنی داشت اما به برونو فرناندش پاس داد تا گل سوم به نام هم‌تیمی‌اش ثبت شود. بازی با نتیجه ۳-۰ به پایان رسید و فرناندش بعد از بازی از حرکت زیبایی که رونالدو انجام داد تمجید کرد.

هافبک پرتغالی گفت: «مشخص است که همه دوست دارند گل بزنند، اما در صحنه گلزنی من این مهم بود که کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گلزن ما در موقعیت خوبی بود اما توپ را به من پاس داد. او معنای پیروزی در بازی‌ها را به ما نشان می‌دهد.»

فرناندش در ادامه به عملکردی که داشت و همچنین هدف نهایی تیم اشاره کرد و افزود: «چند اشتباه در نیمه اول داشتم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدم. در نیمه اول رقابت‌های نفر به نفر زیادی داشتم. نتیجه بازی برای تیم ملی عالی بود، اما مقابل جمهوری چک بیشتر بازی را تحت کنترل داشتیم، امروز باز بازی کردیم و این به ترکیه فرصت می‌داد که ضدحملات زیادی را ترتیب بدهند.

هدف ما از آمدن به اینجا قهرمانی است، مهمترین چیز این است که در هر بازی پیروز شویم. مقابل گرجستان هم می‌خواهیم پیروز شویم، خوب بودن روحیه ما مهم است.»

منبع:خبرورزشی

    نظر شما

    • یک روز بعد از پیروزی تیم خیبر مقابل…

    • محمدمهدی لطفی با پیشنهاد جذاب پرسپولیس…

    • بعد از قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از…

    • کاپیتان تیم ملی درحال حاضر بدون تیم…

    • لوکادیا که برای فیفا دی ماه خرداد به…