رودریگو:امباپه به رئال مادرید کمک زیادی خواهد کرد

رودریگو:امباپه به رئال مادرید کمک زیادی خواهد کرد

بامداد فردا (دوشنبه)، تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.

به گزارش 9صبح،رودریگو بابت تهدید شدن جایگاهش در ترکیب رئال مادرید نگران نیست.بامداد فردا (دوشنبه)، تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.

در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از رودریگو راجع به پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید و اینکه آیا ورود این بازیکن بر جایگاه وینگر برزیلی در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها تأثیرگذار خواهد بود یا نه، سوال شد. بسیاری از کارشناسان معتقدند که حضور کیلیان امباپه فضا را بر رودریگو تنگ خواهد کرد و این بازیکن باید بیشتر بازی‌های فصل را از روی نیمکت دنبال کند.

با این حال، رودریگو مدعی شد که نه تنها از بابت هم تیمی شدن با کیلیان امباپه نگران نیست، بلکه کاملا احساس خوشحالی می‌کند: 

برای من، بازی کردن در کنار امباپه بسیار لذت بخش است، من همیشه این را خیلی واضح گفته‌ام. او به ما و قوی تر شدن رئال مادرید کمک زیادی خواهد کرد.

  • ورود امباپه تأثیری روی جایگاه تو در ترکیب رئال مادرید خواهد داشت؟

همیشه رقابت کردن را دوست داشته‌ام و از آن لذت می‌برم اما اکنون نمی‌خواهم تمرکز خود را منحرف کنم و فقط می‌خواهم روی تیم ملی متمرکز باشم. در حال حاضر فقط به کوپا آمریکا فکر می‌کنم، مثل امباپه که در یورو حضور دارد.

منبع:طرفداری

    نظر شما