مارک کوکوریا:

به حضور در بارسلونا حتی فکر هم نمی‌کنم

مارک کوکوریا پس از انتقال به چلسی به وضوح پیشرفت کرد و حالا جلوتر از آلخاندرو گریمالدو، مدافع چپ ثابت تیم ملی اسپانیا است.

به گزارش 9صبح،مارک کوکوریا هیچ برنامه ای برای بازگشت به باشگاه سابقش ندارد.مارک کوکوریا پس از انتقال به چلسی به وضوح پیشرفت کرد و حالا جلوتر از آلخاندرو گریمالدو، مدافع چپ ثابت تیم ملی اسپانیا است. کوکوریا که در هر دو بازی اسپانیا در یورو به شکل کامل بازی کرده، در مصاحبه با کوپه به سوالی در مورد بازگشت به بارسلونا، باشگاهی که در آن پرورش یافته این گونه پاسخ داد: 

تا به امروز، حتی به آن فکر هم نمی کنم. حتی ایده‌اش هم به ذهنم خطور نکرده است. به نظرم همه چیز به گذشته مربوط می شود. هیچ وقت نمی دانید ممکن است چه اتفاقی رخ دهد اما حتی به چنین تصمیمی حتی فکر هم نمی کنم. در چلسی روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما هم من و هم خانواده ام از حضور در چلسی راضی و خوشحال هستیم. 

داستان مارک کوکوریا و بارسلونا

چلسی در سال 2022، مارک کوکوریا را با پرداخت 65 میلیون یورو به برایتون، جذب کرد. این مدافع چپ 25 ساله، نامش تا همین چند سال قبل به عنوان جانشین جوردی آلبا در باشگاه بارسلونا مطرح می شد اما او پس از خروج از آکادمی لاماسیا، نتوانست راه خودش را به سمت ورود به تیم اصلی بارسا پیدا کند. پس از انتقال قرضی به تیم هایی مانند ایبار و ختافه، تیم مادریدی او را از بارسا خرید و با 18 میلیون یورو به برایتون فروخت. کوکوریا تنها 7 دقیقه برای تیم اصلی بارسلونا سابقه بازی کردن دارد. 

منبع:طرفداری

    نظر شما