رفتن ستاره های سابق یووه و بارسا از الشارجه

رفتن ستاره های سابق یووه و بارسا از الشارجه

باشگاه الشارجه رسماً اعلام کرد که بازیکنان خارجی این تیم، میرالم پیانیچ بوسنیایی و موسی مارگا مالیایی، به همراه سباستین تاگلیابوئه، جدا شده‌اند و این سه بازیکن در فصل جدید در ترکیب «پادشاه» حضور نخواهند داشت، زیرا قراردادهایشان در پایان آخرین بازی فصل گذشته به اتمام رسید.

به گزارش 9صبح،باشگاه الشارجه به صورت رسمی از جدایی سه بازیکن خارجی خود خبر داد.باشگاه الشارجه رسماً اعلام کرد که بازیکنان خارجی این تیم، میرالم پیانیچ بوسنیایی و موسی مارگا مالیایی، به همراه سباستین تاگلیابوئه، جدا شده‌اند و این سه بازیکن در فصل جدید در ترکیب «پادشاه» حضور نخواهند داشت، زیرا قراردادهایشان در پایان آخرین بازی فصل گذشته به اتمام رسید.

باشگاه از این سه بازیکن برای دوره‌ای که در تیم بودند، تشکر کرد و تأکید کرد که آنها تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج ممکن برای باشگاه به کار برده‌اند.

الشارجه امیدوار بود که با خرید میرالم پیانیچ، که سابقه حضور در یووه و بارسلونا را دارد، بتواند در لیگ امارات به موفقیت برسد ولی این اتفاق رخ نداد. حتی خرید موسی مارگا از الهلال نیز برای آنها سود چندانی به دنبال نداشت.

در همین راستا، تیم باشگاه الشارجه در هفته اول جولای آینده تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز خواهد کرد تا برای شروع فصل جدید لیگ که قرار است در اواسط آگوست آینده آغاز شود، آماده شود.

منبع:ورزش سه

    نظر شما