مسعود عبدی:لرآرنا به نیم فصل دوم خواهد رسید

مسعود عبدی:لرآرنا به نیم فصل دوم خواهد رسید

مسعود عبدی، مالک خیبر خرم آباد در مورد وضعیت ورزشگاه لر آرنا و رساندن آن به لیگ برتر گفت: ما دوسال قبل از صعود مرتبا پیگیر بحث زیر ساخت بودیم چون چنین روزی را پیش‌بینی می‌کردیم.

به گزارش 9صبح،مالک خیبر می‌گوید نیم فصل اول در ورزشگاه تختی میزبان خواهیم بود و میزبانی خیبر در نیم فصل دوم در استادیوم لرآرنا خواهد بود.مسعود عبدی، مالک خیبر خرم آباد در مورد وضعیت ورزشگاه لر آرنا و رساندن آن به لیگ برتر گفت: ما دوسال قبل از صعود مرتبا پیگیر بحث زیر ساخت بودیم چون چنین روزی را پیش‌بینی می‌کردیم. به یک نقطه خوبی رسیدیم. ما می‌توانیم در ورزشگاه تختی در چند بازی میزبان باشیم و فرصت را به ما می‌دهد که ورزشگاه جدید را به حالت ایده‌آل برسانیم‌. از وزارت ورزش و وزارت راه و شهرسازی تشکر می‌کنیم. کلنگ زنی فاز توسعه برای سکوهای روبرو و تامین زیرساخت‌های مورد تایید ای‌اف‌سی انجام خواهد شد. انشاالله بتوانیم به نیم فصل دوم برسانیم و ظرف دو سال آینده یک ورزشگاه فوق‌العاده زیبا تحویل مردم بدهیم.

او در مورد وضعیت ورزشگاه تختی گفت: یک‌سری ایرادات در ورزشگاه تختی گرفته شده است. هیئت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان یک بخشی را برعهده گرفته و یک بخشی را باشگاه برعهده گرفت و سعی می‌کنیم با کار تیمی ایرادات را رفع کنیم.

عبدی در پایان گفت: ورزشگاه جدید به ۲۳هزار سکو افزایش ظرفیت خواهد داشت. دو نکته راه دسترسی و آب پایدار هم برای این ورزشگاه است. باید مسیر آسفالت شود و تبدیل به جاده استاندارد شود تا تماشاگر از مسیر شهری بیاید.

منبع:ورزش سه

    نظر شما