ادامه سیوهای اعجاب انگیز و مانوئل نویر

ادامه سیوهای اعجاب انگیز و مانوئل نویر

در این مسابقه تیم ملی سوئیس هم در ضدحملات فوق‌العاده خطرناک بود هم در دفاع فوق‌العاده منظم کار می‌کرد تا جایی که با وجود میدان‌داری آلمان و حملات بسیار زیاد موقعیت گل چندانی به تیم ناگلزمن نداد.

به گزارش 9صبح،مانوئل نویر یکی از علل مهم صدرنشینی آلمان در پایان بازی‌های مرحله گروهی بود.تیم ملی آلمان که با پیروزی در دو بازی ابتدایی مرحله گروهی یورو 2024 صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده بود برای صدرنشینی از دیدار با سوئیس یک مساوی می‌خواست اما تیم مورات یاکین، مانشافت را غافلگیر کرد و در دفاع کاملا بی‌نقص و در حمله خطرناک بود تا جایی که در نیمه نخست یک گل به ثمر رساند و تا دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیز تسلیم نشد تا اینکه فولکروگ تیمش را از شکست نجات داد و البته آلمان با این تساوی صدرنشین گروه خود شد.

در این مسابقه تیم ملی سوئیس هم در ضدحملات فوق‌العاده خطرناک بود هم در دفاع فوق‌العاده منظم کار می‌کرد تا جایی که با وجود میدان‌داری آلمان و حملات بسیار زیاد موقعیت گل چندانی به تیم ناگلزمن نداد.

در عین حال جالب اینجا بود که سوئیس یک بار در دقایق رو به پایان مسابقه به گل رسید که با دخالت کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد و یک بار هم با ضربه فنی گرانیت ژاکا تا آستانه ثبت گل دوم و تمام کننده بازی پیش رفت که مانوئل نویر مانع از این اتفاق شد و تیمش را در بازی نگه داشت.

در این صحنه جذاب و تماشایی از بازی و در شرایطی که ژرمن‌ها بی‌صبرانه دنبال گل تساوی بودند سوئیس با شوت فنی و تماشایی ژاکای با تجربه تا آستانه فتح دروازه میزبان برای دومین بار رفت اما شیرجه تماشایی مانوئل نویر و مهار فوق‌العاده او مانع از ثبت یکی از زیباترین گل‌های تورنمنت شد.

این پنجمین مهار نویر در سه بازی مرحله گروهی بود که به اندازه یک صدرنشینی و تعیین سرنوشت آلمان در مرحله حذفی تاثیرگذار بود چرا که شاید اگر آلمان این گل را دریافت می‌کرد و بازی دو هیچ می‌شد شکست قطعی بود و شاید در مرحله حذفی حریف تیم ملی انگلیس می‌شد.

نویر در بازی با مجارستان هم سه چهار مهار فوق‌العاده از جمله در مقابل ضربه ایستگاهی سوبوسلای داشت تا ثابت کند آنهایی که بین او و تراشتگن برای تعیین دروازه‌بان شماره یک ژرمن‌ها تردید داشتند با این واکنش‌ها باید حق را به ناگلزمن بدهند.

البته نویر با اشتباهات بزرگ در بازی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید و همچنین دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل یونان قبل از شروع یورو 2024 نگرانی‌هایی بابت پست دروازه‌بان بین هواداران مانشافت به وجود آورده بود اما در لحظات تعیین کننده به کمک تیمش آمد و با اینکه تاکنون دو گل خورده اما 5 نجات دروازه داشته است.

منبع:ورزش سه

    نظر شما