کری خواندن بازیکن اسپانیول:فصل بعد در استادیوم بارسلونا هم میزبان خواهیم بود

کری خواندن بازیکن اسپانیول:فصل بعد در استادیوم بارسلونا هم میزبان خواهیم بود

شب گذشته (یکشنبه) و در دومین بازی از پلی آف لالیگا ۲، اسپانیول با ۲ گل رئال اویدو را شکست داد و با برتری ۲-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی بالاترین سطح فوتبال اسپانیا شد.

به گزارش 9صبح،همشهری بارسلونا به لالیگا بازگشت.شب گذشته (یکشنبه) و در دومین بازی از پلی آف لالیگا ۲، اسپانیول با ۲ گل رئال اویدو را شکست داد و با برتری ۲-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی بالاترین سطح فوتبال اسپانیا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که اسپانیول تنها یک فصل از لالیگا ۱ دور بود. 

اسپانیول یکی از تیم های ایالت کاتالونیا به حساب می‌آید و از قدیم، رقابت سرسختی با مشهورترین تیم این ایالت یعنی بارسلونا داشته است. کل کل دو تیم در سطح هواداری به اوج می‌رسد و گاها بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم نیز وارد درگیری های لفظی با یکدیگر می شوند. 

پس از پایان بازی دیشب، پیره میا، وینگر اسپانیایی اسپانیول، کری خوانی با هواداران بارسلونا را شروع کرد و در مصاحبه‌ای جنجالی گفت: 

فصل آینده ما ۲۰ بازی خانگی خواهیم داشت. ۱۹ بازی در استادیوم خودمان و ۱ بازی در استادیوم المپیک مونتجوییک (استادیوم خانگی بارسلونا که به طور موقت جایگزین نیوکمپ شده‌است).

منبع:طرفداری

    نظر شما